Pijnlijk piemeltje

morgen maar ff de dokter bellen…ruben heeft een zeer piemeltje…
hij is dikker dan normaal (niet aan het puntje maar daar waar ie vast zit aan balletjes zeg maar) en lichtelijk rood…
en ik mag er niet aan komen…vind het zo zielig…
als ie zo rond loopt is er niks aan hand, maar bij verschonen en opbeuren begint ie te huilen, het arme schapie…

karin

kan goed door de warmte komen, ik laat rico de helft van de tijd in zn blote billen lopen thuis
omdat die urine in de luier op zn huid gaat smetten door de warmte…

daar zit natuurlijk wel wat in!
vandaag ook maar eens proberen…maar als het er morgen nog zo uit ziet bel ik toch ff de dokter…
vind het toch wel iets om voorzichtig mee te zijn…

karin

Zorg dat je morgenochtend urine opvangt, dan kan de huisarts dat meteen testen op een urineweginfectie.

Groetekes, Sje

goed plan,maarre…hoe doe je dat?

karin

Plaszakje halen bij de apotheek, Karin.

Naar, hopelijk is het ‘gewoon’ de warmte en niets ernstigs.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Altijd zorgen dat je plaszakjes en urine-opvangpotjes in huis hebt!

Groetekes, Sje

Toch maar ff huisartsenpost gebeld…
Zijn piemeltje werd steeds dikker en pijnlijker, en er komt nu pus uit. Zalf gekregen
En morgen ermee naar dokter.
Heb hem een pcm gegeven en hij slaapt nu heerlijk! Ik hoop dat dat zo blijft vanacht!
Morgen ook maar ff plaszakjes halen dan…

Groetjes!!

karin

Jeetje, hoe laat moet je vandaag naar de huisarts? Misschien heeft je huisarts ook wel plaszakjes, je kan het altijd even vragen. Laat je weten wat er met Ruben is?

Groetjes,
M

waarschijnlijk is er een smeertje onder zijn voorhuidje gekomen en is gaan ontsteken, de dokter noemde het ballenitis of balletitis( 1 van de 2)
2 maal per dag zoutbadje, daarna smeren met fucidin…
het is nu al een heel stuk minder gelukkig en hij heeft er weinig pijn meer aan…
wel moeten we nu het voorhuidje een beetje naar achter schuiven elke keer, en heel voorzichtig…

gelukkig is het alweer bijna over…!

groetjes!!

karin

Sneu. Gelukkig is het bijna over!

Groetjes,
M