Pijn

Hallo,

Nathanael heeft sinds eergisteren koorts, maar geeft sinds gisteren echt pijn aan bij zijn wangen, neus en voorhoofd en zo nu en dan zit ie bij zijn oren…
Vanmorgen begon hij oppeens te overgeven ( 1x ) daarna heeft ie gewoon gegeten en is het binnengebleven maar vanavond begon hij weer te overgeven ( 1x )
Ik zou niet weten wat het zou kunnen zijn dat hij pijn heeft bij zijn wangen, neus en voorhoofd, en bel hiervoor morgen de ha ook maar even, nog voor het weekend aan!
Heb hem nu een sinaspril gegeven, in de hoop dat de pijn zakt en hij lekker kan slapen!
Nadeel is dat ik me vanmorgen kapot schrok, omdat hij als hij overgeeft zijn hoofd niet naar voren doet maar naar achteren…
Heftig hoor, vind het niet tof om mijn ventje zo te zien…

Nathanael is van 10-06-09

jeetje wat vervelend zeg. kan me voorstellen dat je schrikt wanneer hij juist z’n hoofdje naar achter doet. veel sterkte en beterschap voor de kleine man.

liefs,
Rinske

Hmm vreemd, ik zou persoonlijk vanavond nog even de huisartsenpost bellen hoor.

Wil je beterschap wensen,hopelijk is ie snel wee r
beter

zielig hoor, voor zo’n klein ventje!
Ik zou toch ook maar even de ha bellen, laat je iets weten?

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Dat klinkt naar. Hoe is het nu?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Het klinkt een beetje als holtenontstekingen, ben benieuwd wat de huisarts zegt, beterschap!
groetjes,
Wendy

Ik zat inderdaad aan precies hetzelfde als Wendy te denken, voorhoofdsholte ontsteking…
Hopelijk valt het mee, maar ik zou zeker weten even langs de dokter gaan…
Heel veel sterkte en beterschap!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gisteravond even contact gehad met de assistente van de ha ( dat is toevallig een vriendin van mij ) en ook zij vertelde dat het waarsch holteontsteking was, en als ik het niet vertrouwde dat ik dan gewoon moest bellen…
Vanmorgen ging het gewoon weer goed met Nath, alleen heeft ie nog wel ietsjes verhoging…
Maar hij heeft geen pijn meer, althans hij zegt van niet, dus ik laat het eerst maar zo zoals het nu is. Mocht het erger worden kan ik altijd gaan…
Hij eet, drinkt goed, en heb zijn bedje iets hoger gezet aan het hoofd. Hij is verder niet verkouden en dat gaf ik gisteren ook aan, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er geen snot zit…
Dus gewoon even goed in de gaten houden en rustig aan doen!
Hij ligt nu lekker in bedje, en vanmiddag als het goed gaat even zijn prijs halen bij de supercoop ivm kleurwedstrijd, en even een gebakje doen bij zijn grote vriend die vandaag 2 geworden is.
En vanavond gewoon lekker half 7 er in, en voor mij ook niet te laat want ben nog steeds ondanks dat het vannacht een goeie nacht is geweest nog erg moe…

Dankjullie voor de reacties! Mocht er toch weer verandering komen dan laat ik het weten… Hoop het niet natuurlijk!

De koorts is de hele dag verder weggebleven, Nath geeft geen pijn meer aan bij zn wangen, neus en voorhoofd, maar nu is zijn oogje ontstoken…
Allemaal troep komt eruit, dus nu goed schoonmaken!
Voor zover lijkt ie er niet heel veel last van te hebben gelukkig… hoop dat het bij een oog blijft, en dat het snel over gaat!