Pijn na keizersnede

Hallo!! is er iemand die ook bevallen is via keizersnede? ik ben in julli bevallen van keizersnede en ik ben nu vaak misselijk en pijnscheuten in mn buik.
Zwanger ben ik niet maar ik vroeg me af of er iemand is die dit ook herkent; na 6 maanden nog pijn van de keizersnede…
Ik ga binnenkort naar gynaecoloog voor deze klachten dus ik zal wel info krijgen maar ik ben toch benieuwd naar reacties hier…
groetjs,

Anita

Hoi
Ik heb allebei mijn ventjes met de keizersnee gekregen
En moet zeggen dat ik daar ook wel eens last van heb gehad
Ik voel het littekken soms nog als het heel vies weer word
Ben benieuwd wat de gyn zegt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ook ik hen 8 maanden lst gehad van keizersnede. Ik denk zelf dat ik te snel weer ben begonnen met allerlei dingen.
Ben nu (bijna 11 maanden) nog niet helemaal pijnvrij. Sosm trekt de wond en ik heb wat "wild’ vlees.

Hoi Hoi
Inmiddels al meer dan 10 maanden geleden dat ik de keizersnee gehad heb. Ik heb er ook destijds een ontsteking in gehad. Is het lidteken van jullie ook nog rood? Ik heb ook nog steeds geen gevoel rondom het lidteken. Mijn probleem is net dat ik juist helemaal niks voel. Een doof gevoel.
groetjes Chantal

chantal

Hoi,

Ik heb bij Elke (bijna 3) ook een keizersnee gehad en vond de pijn
van de wond vreselijk.
Met een week had ik er geen last meer van.
Heb nog 6 weken gewacht met zware dingen tillen.
Vond wel bij de keizersnee (Elke lag in een stuitligging) dat het niet
echt een bevalling was.
Met een kwartier was de snee gemaakt en werd Elke eruit gehaald en
met 3 kwartier was alles weer dicht.
Bij Anne ben ik gewoon bevallen en dit was echt heel zwaar.
Vacuumpomp en ingeknipt en dit vond ik toch pijnlijker.
Wij zijn klaar met 2 kids, maar als ik mocht kiezen koos ik toch weer
voor een keizersnee.
De bevalling duurde ook vreselijk lang van5 uur smorgens tot 20.00
savonds.
Daarna nog gehecht worden en dat duurde ook een eeuwigheid want
de arts was weggeroepen.
Om 22.00 lag ik gehecht en gewassen in mijn bedje.

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 7 mnd

hallo,

Ben vorig jaar mei bevallen van mijn zoontje, 9 weken te vroeg middels een keizersnede omdat ik een zwangerschapsvergifteging had.

Heb nu nog steeds als ik ongesteld moet worden dat de wond pijn doet, ik denk ook dat dit nog lang zal duren, je hebt toch een buikoperatie gehad. Ben erg benieuw wat de gynacoloog zegt.

groeten
Daniëlle, moeder van zoontje Loïc

Deze topic is al van Januari

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

O…ja!! Ik herken het…Heb 8 maanden geleden keizersnede gehad en ben nog altijd erg moe en lusteloos en heb last van krampen in mijn darmen en als het weer verandert voel ik mijn snee in mijn buik weer!!
Heeft er iemand een tip? Kan het een tekort aan ijzer zijn of een te lage bloedsuikerspiegel…Hoe krijg ik weer energie en voel ik me weer de oude…!!!

Sterkte allemaal!!!

Je kan sowieso naar de huisarts gaan en bloed laten prikken om te laten onderzoeken hoe het met je ijzer etc. zit. Gezond eten en voldoende rust pakken waar je kan doen ook wonderen. En dingen voor jezelf doen waardoor je je op kan laden zijn natuurlijk ook altijd aan te raden…

Sterkte!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Pijn heb ik niet echt meer, wel dat ie heel erg gaat jeuken als ik me periode krijg, das op het moment dat ik ook echt ga bloeden.

Groetjes,

Michèle

hoi lotgenoten…
ja het geweldig om mama te zijn, maar ook bij mij valt het tegen de keizersnee. Op zich was het herstel voorspoedig, na 3 dagen was ik al thuis. Maar onze dochter is nu 6 maanden oud en ik kan nog steeds geen spijkerbroeken verdragen, omdat dit teveel druk geeft op mijn buik. Mijn buik lijkt erg gevoelig te blijven. Ik begon me wat zorgen te maken en kwam daardoor op dit forum terecht en ik ben erg blij te lezen dat dit herkend wordt. Ben wel erg benieuwd wat de gynocoloog over je klachten verteld…ik zou het blijven volgen.
succes , groet Joukje

Ik denk dat de betreffende gyneacoloog het al dik een jaar geleden heeft verteld maar de topic-starter hier niet meer

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Het is in ieder geval een teken dat de mama’s hier de zoekfunctie wel gebruiken…