Pijn lies

hoi meiden,

ik loop al een week met pijn in mijn rechter lies. net het gevoel spierpijn te hebben.
geen last van rug. Lopen en opstaan doet pijn.
maandag moet ik naar verloskundige en zal ik het haar eens vragen wat dit is.
Dacht zal het hier ook eens vragen, misschien herkend iemand van jullie dit.
ben wel benieuwd wat dit is. dacht zelf aan bekken maar het zit alleen in mijn lies en bij bewegen doet het zeer.

groetjes gytha

Zou het bandenpijn kunnen zijn? Of “gewoon” een spier die wat verrekt is?
Knap vervelend dat je er zo’n last van hebt!
Sterkte ermee en ik ben benieuwd wat de verloskundige zegt.

XxX Rammetje

Kan misschien ook liesbreuk zijn. Komt er ook een bobbel op als je heel hard op je hand blaast? Die bobbel moet dan komen bij je lies.

nee geen bobbel voelt echt als spierpijn maar het duurt al een week.

groetjes gytha

Klinkt als bandenpijn Gytha. Alle sterkte!

Groetekes, Sje

Bandenpijn is ook wat er bij mij op kwam, ik heb er bij Morgan heel erg last van gehad, maar ik was ook giga Als ik op het strand zou gaan liggen toen, zouden mensen me spontaan terug de zee in duwen.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh was jij dat deze zomer in Scheveningen?!

Groetekes, Sje

Ha ha ha inderdaad, heb je me zien liggen???

Groetjes,

Michèle

Het zou ook kunnen dat je baby op iets drukt of iets afknelt. Bandenpijn voelde ik niet in mijn lies namelijk. De pijn in de lies was bij mij omdat baby was ingedaald en iets afknelde. Ze weten het ook niet zo precies hoor maar ja je moet er toch doorheen. Als je hele dikke buik hebt dan gaat alles wegen en voel je op den duur overal pijn in de onderlaag van je lichaam. Is wel leuke tijd om veel massages te krijgen

moet even mijn hart luchten.
Gisteravond gewerkt en ik zakte door met been. auw en zo 3x heb ook nog last van mijn liezen.
Ik kon niet meer, ben naar huis gekomen en vanmorgen ziek gemeld!
Naar huisarts geweest en het ergste wat ik vermoede is uitgekomen! Kan Wel JANKEN! de aanhechtig van mijn onderrug naar bekken is slap en daardoor zak ik erdoor! En mijn lies, echt bekkenklachten zei de huisarts. En moet 1 week rust houden voor de aanhechting naar mijn bekken zodat die tot rust kan komen.
Na een week mag ik weer werken maar heel voorzichtig. Niet tillen, trekken, duwen etc. Dat valt niet mee in de zorg. Al hoewel ze op mijn werk helemaal niet moeilijk deden dat ik me ziek melden. Dus zit nu in de lappenmand! Heb er zo’n hekel aan om me ziek te melden of aangepast werk te doen. Ik wil gewoon vooruit maar dat gaat nu even niet! Moet de knop in mijn hoofd nu echt omzetten en me eraan over geven.

moest het even kwijt meiden!

groetjes gytha

oh meis toch…! Wat vervelend allemaal … gelukkig dat ze het op je werk goed oppaken … dit kan nl ook anders. Rust maar goed… want daar heb je straks alleen maar profijt van!

Sterkte!

oww… wat vervelend voor je zeg! Neem je rust (ook al gaat dat misschien niet echt altijd met een kleine uk om je heen) das erg belangrijk nu. Zoals mini-boy al zei daar heb je straks alleen maar baat bij. Succes hoor.

liefs

[img]http://newtickers.bump-and-beyond.com/21/2104/210410.png">

Oh meid, wat een ellende! Alle liefs en sterkte!

Groetekes, Sje

nou meiden,

ons bezig bijtje zit deze week nog thuis van het werk en vanaf volgende week ga ik een paar uurtjes aangepast werk doen. Dan voel ik me ook nuttig om nog iets te doen.
Anders duurt het nog zo lang!
Pijn, lijk ik aan gewent te raken bah.
Ben wel blij dat ze op mijn werk zo goed reageren, bij mijn vorige werkgever was dit wel anders.
Zo zijn jullie weer even op de hoogte.

groetjes Gytha

Oh ik ken het niks kunnen doen is verschrikkelijk, maar bedenk je maar waar je het voor doet enne nu rust nemen is alleen maar beter voor later. Je moet straks als de kleine er is toch nog even door…

Sterkte.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat ze begrip hebben op je werk, anders voel je je dubbel rot zeg maar. Geniet nog even van je rust deze week en dan weer heeeel rustig beginnen.

groetjes Stellina