Hallo,
Dit is de eerste keer dat ik op een forum zit, maar ik zit een beetje met mijn handen in het haar over mijn zoontje (Cas bijna 1 jaar) Hij heeft al sinds zijn geboorte last van (denk ik tenminste) zijn maag. Hij heeft altijd moeite met boeren en huilt heel veel tijdens het eten. Eerst tijdens de bortsvoeding en nu vooral tijdens het warme eten… Hij eet een paar hapjes en dan begint het. Ik ben al bij de huisarts en kinderarst geweest, maar die weten het ook niet en ik moet het aanzien tot hij 1 jaar is. Hij groeit en ontwikkeld verder wel goed en hij is ook wel vrolijk, maar hij huilt me gewoon teveel. Hij heeft al een ph meting gehad, maar hij heeft niet teveel zuur in zijn slokdarm. Ik weet het gewoon niet meer is er iemand die deze klachten herkent…
Pijn in zijn maagje
fem2412
Alleen tijdens het eten?
Of huilt hij ook de rest van de dag “teveel”?
Is het ook bij fruit, brood, koekjes en dergelijke?
Of alleen bij warm eten?
Wat geef je hem zoal?
Sorry, alleen maar meer vragen
M.

Sje
Weet je zeker dat alleen zijn maagje de oorzaak is?
Rond het jaar beginnen ze namelijk allemaal moeilijk te doen met warm eten. Dus kan ook goed dat hij op het moment aan het uitproberen is en dat het los staat van zijn maagklachten.
Groetekes, Sje
miremady
Klinkt misschien heel stom maar geef zijn warm eten is koud en kijk is wat hij dan doet
Groetjes Michelle