Pijn in rug vreselijk is

Ik heb al 2 weken pijn in mijn rug. Niet zo’n beetje ook. Ik ben naar de huisarts geweest en nu blijkt dat ik spit heb. Ik had 2 weken geleden alleen nog maar wat last in de onderrug en savonds kon ik al niet meer uit de voeten. Er heeft blijkbaar al iets verkeerds gezeten. Nu dacht ik oh, dat gaat zo wel over maar nee hoor. Ik heb al 2 weken hulp van mijn ouders. Ik kon (nu wel) Nick niet optillen of met hem spelen of wat dan ook. Vreselijk. Bij hoesten alleen al schoot het me in de rug en kon ik geen stap meer zetten.
Ik heb zelfs 1 dag 1.5 uur op de bank gezeten en kon er niet meer af. Gelukkig kwam mijn man na 1.5 uur thuis want ik moest ook vreselijk nodig naar de wc

Nu kan ik weer wat rondlopen maar moet zo oppassen met bewegingen. En dan is het lastig om thuis te zijn met je kind. Ik was zo bang om zo’n scheut te krijgen in de rug als ik met Nick de trap afliep. Daarom ook de hulp ingeschakeld. Nu gaat het wel maar ben nog steeds bang om hem te tillen.

Ik zal blij zijn als de pijn over is. Ben er inmiddels doodmoe van.

Groetjes Bianca

He wat vervelend!! Niks is zo erg als pijn in je rug hebben. Ik heb ook wel eens pijn in mijn rug, maar dat komt omdat het ene been 2cm langer is dan de ander en dat schiet er niet ineens in zeg maar… mijn man heeft ook spit gehad en het is idd erg lastig en vermoeiend!! (vooral voor mij ) Heel veel sterkte er mee en beterschap!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Ik weet wat je voelt en hoop voor je dat het gauw over is. Ik heb het dagelijks en dat al 19 jaar, maar je raakt er aan gewend, ik weet intussen wat ik wel en niet kan
Alleen mag ik niet meer als 5 kilo tillen en Dylano weegt er bijna 10, vroeg al of ik hem dan maar achter me aan moest slepen

Beterschap!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

quote: