Pijn in rug vreselijk is

Ik heb al 2 weken pijn in mijn rug. Niet zo’n beetje ook. Ik ben naar de huisarts geweest en nu blijkt dat ik spit heb. Ik had 2 weken geleden alleen nog maar wat last in de onderrug en savonds kon ik al niet meer uit de voeten. Er heeft blijkbaar al iets verkeerds gezeten. Nu dacht ik oh, dat gaat zo wel over maar nee hoor. Ik heb al 2 weken hulp van mijn ouders. Ik kon (nu wel) Nick niet optillen of met hem spelen of wat dan ook. Vreselijk. Bij hoesten alleen al schoot het me in de rug en kon ik geen stap meer zetten.
Ik heb zelfs 1 dag 1.5 uur op de bank gezeten en kon er niet meer af. Gelukkig kwam mijn man na 1.5 uur thuis want ik moest ook vreselijk nodig naar de wc

Nu kan ik weer wat rondlopen maar moet zo oppassen met bewegingen. En dan is het lastig om thuis te zijn met je kind. Ik was zo bang om zo’n scheut te krijgen in de rug als ik met Nick de trap afliep. Daarom ook de hulp ingeschakeld. Nu gaat het wel maar ben nog steeds bang om hem te tillen.

Ik zal blij zijn als de pijn over is. Ben er inmiddels doodmoe van.

Groetjes Bianca

He wat vervelend!! Niks is zo erg als pijn in je rug hebben. Ik heb ook wel eens pijn in mijn rug, maar dat komt omdat het ene been 2cm langer is dan de ander en dat schiet er niet ineens in zeg maar… mijn man heeft ook spit gehad en het is idd erg lastig en vermoeiend!! (vooral voor mij ) Heel veel sterkte er mee en beterschap!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Ik weet wat je voelt en hoop voor je dat het gauw over is. Ik heb het dagelijks en dat al 19 jaar, maar je raakt er aan gewend, ik weet intussen wat ik wel en niet kan
Alleen mag ik niet meer als 5 kilo tillen en Dylano weegt er bijna 10, vroeg al of ik hem dan maar achter me aan moest slepen

Beterschap!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
He wat vervelend!! Niks is zo erg als pijn in je rug hebben. Ik heb ook wel eens pijn in mijn rug, maar dat komt omdat het ene been 2cm langer is dan de ander en dat schiet er niet ineens in zeg maar... mijn man heeft ook spit gehad en het is idd erg lastig en vermoeiend!! (vooral voor mij ) Heel veel sterkte er mee en beterschap!

Grtz Von

Dan kunnen we elkaar een handje geven. Mijn been is ook 2 cm korter en ik ben afhankelijk van mijn steunzolen. Ik weet dus ook wat het is om rugpijn te hebben en een versleten ruggewervel door vergroeing. Mijn ma heeft spit gehad. Die kon echt niet meer voor of achteruit op een gegeven moment. Sterkte meid.

Groetjes,

Michèle

@Michelle
Oef 19 jaar?? Ik word nu al gek van de pijn en vermoeidheid…
Maar hoe los je dat dan op met Dylano, je kunt hem toch inderdaad niet achter je aanslepen

Ik weet dat 1 been ook korter is en heb vroeger altijd steunzolen gehad. Ik denk dat mijn rug een zwakke plek blijft. Ben er eerder doorheen gegaan maar nooit dit gehad. Zal nu wel komen omdat je toch vaker rare bewegingen maakt en zwaarder moet tillen.

Groetjes Bianca

Wat naar meid. Hier ook iemand met een zwakke rug. Hopelijk kan je snel weer beter uit de voeten, zonder pijn!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja 19 jaar is na de bevalling van Madelon gekomen door mijn bekken en toen heel snel slijtage en verzakking van de ruggewervels.

Ik til Dylano gewoon zal wel moeten, Alleen als René of Madelon thuis is doe ik het zo min mogelijk. Dan laat ik het hun doen
Wat dat betrefd ben ik wel blij dat hij nu loopt, scheelt toch.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Michelle
Ja het scheelt zeker dat lopen… Maar toch, er zijn regelmatig momenten dat je toch moet tillen dus petje af voor je!!

Ik heb ook last van bekkeninstabiliteit gehad tijdens de zwangerschap. Ik vrees dat mijn rug ook een zeer zwakke plek blijft

Morgen ga ik weer proberen te werken. Eerst vandaag maar eens proberen of het autorijden gaat. Ik werk op kantoor dus dat is de hele dag zitten. Heb al aangegeven dat dat nu juist het probleem is en dat ik even wil aankijken hoe het gaat. Gelukkig werk ik woensdag een halve dag maar ik zie er wel tegenop. Ik werk heel graag en heb het er enorm naar mijn zin, dat is het niet maar ik ben zo bang dat het er weer inschiet. Het is nog lang niet over maar ik kan moeilijk nog 2 weken thuisblijven toch? Of stel ik me nu gigantisch aan???

Bedankt voor jullie lieve reacties trouwens

Groetjes Bianca

Lieve meid… maak je over je werk niet te druk. Als jij je altijd voor 100% inzet mag je nu wel wat terug verwachten. Neem korte pauzes tussendoor dat je even je benen kan strekken … en gaat het niet dan kan je beter 2 weken thuis uitzitten en weer opknappen dan het overbelasten en er levenslang voor krijgen…

Beterschap

@Miniboy
Tja, je hebt helemaal gelijk. Beter nu rusten dan overbelasten. Ik ga het eerst maar eens proberen om regelmatig rond te lopen. Gaat het niet dan heb ik het toch laten zien dat ik wil proberen. Gelukkig heb ik hele begripvolle collega’s dus dat scheelt ook wel weer

Groetjes Bianca