Pijn in linker borst!

Nogmaals, Jeetje mina! Weet niet zo goed wat ik erop kan zeggen.
Tja, dat het idd bijna niet voorkomt onder de 30. Ikzelf heb ook erg veel en dik borstweefsel en een angst voor enge ziektes (nadat mijn vader eraan is overleden). Dus toen ik net zwanger was en het niet wist waren mijn borsten heel erg dik en opgezet en ik in de angst.
Naar de ha, hij gecontroleerd, nee, was niets mis mee, hij voelde gewoon borstweefsel. Ook vertelde hij dat hij in zijn héle loopbaan (hij is denk ik bijna 60) nog nooit een vrouw onder de 30 met borstkanker heeft meegemaakt. En tussen de 30-40 maar een handje vol.
Dat hielp mij wel erg.
Zeker als het niet in de familie voorkomt, idd.

Succes iig!!
XxxBoukje

Lilypie First Birthday tickers

Jeetje wat een schrik zeg!
Heel veel sterkte en hopelijk trekt het weg.
Wel vervelend dat je nu moet wachten, zou als ik jouw was
en het toch niet vertrouwd een mammografie eisen, in zover dat dat daar mogelijk is natuurlijk.
Sterkte meid.

Gr Patries

Mijn gynecoloog is op vakantie, (wij kennen elkaar goed) van hem ga ik gewoon eisen dat ik er een krijg over 2 weken (dan is hij terug) Is altijd makkelijker als je de Doc ook daadwerkelijk kent. Ik kan eventueel gewoon zelf een mamografie laten maken, maar dan word het niet vergoed door de zkv dan is het 450 euries! (das mijn maand salaris) dus kijk het even aan, als mijn gyn terug is vertel ik hem mijn verhaal en dan verwijst hij me vast door!

Och jemig meid, wat naar!! En wat vervelend dat je nun og niet helemaal weet wat het is, en het gewoon moet afwachten!
Hier in nederland hebben ze in die zin een grens leeftijd dat ze (ik geloof vanaf 50) standaard om de zoveel jaar een mammografie laten doen. ALs er echter eerder een reden voor is, doen ze het eerder, en daar doen ze dan ook niet moeilijk over. Ik heb op mijn 19e een mammografie gehad, en daarna pas een echo. Ze doen hier dus eerder een mammografie volgens mij dan een echo.
Ik zou dus idd even je eigen dokter afwachten, in de hoop dat die begrip heeft voor de situatie en dan gelijk een mammografie kan doen!

liefs woezel