Pijn in de mond

hoi hoi
damian geeft al sinds gisteravond pijn aan in zijn mond,
ik kon helemaal niets zien (dacht ik) maar toen ik net keek zag ik dat er tussen zijn twee voortanden en stuk tandvlees zit of het stukje van de lip naar het tandvlees…Als ik eraan kom huilt hij ook.
Nu weet ik niet of dit normaal is dat het daar zit of dat het slim is om toch even de dokter te bellen…
mijn man en ik zijn er ook bijna zeker van dat het er eerst niet zat…
Ik vind het zo stom om te bellen en dat ik dan te horen krijg dat het normaal is…

groetjes Deborah

Hoi,

Zielig als je kind pijn heeft.
Mijn gedachten zijn “wildvlees”?
Ik zou ff of dokter af misschien zelfs tandarts bellen, die zal het ook zeker wel weten!

Succes!

Gr, Danielle

Misschien is zijn tandveels ontstoken waardoor er druk op zit en het daardoor naar boven gedrukt wordt ofzo.

Gewijzigd door - aaron op 09 Dec 2009 19:05:19

Heb weleens gehoord dat dat stukje ook te klein kan zijn waardoor het gaat trekken… Dit kunnen bij de huisarts zo verhelpen.

Stom om te bellen is het nooit…

Ik zou ook gewoon de huisarts bellen. Beter voor niks bellen dan dat je niet belt en het achteraf beter wel had kunnen doen. Zeker als hij er pijn aan heeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

nou over tandvlees moet je bij de tandarts zijn volgens mij,
kan me herinneren dat rijco ooit iets had daar en de dokter zei dat ie daarvoor naar de tandarts moest hahaha

enfin… tis niet fijn nee als je moppie pijn heeft
zou er zeker niet mee wachten meid, gewoon even bellen of je daarvoor bij de dokter of tandarts moet zijn

hoi allemaal

hij ligt nu lekker te slapen maar als hij er morgen nog last van heeft ga ik zeker even bellen.
Heb het nog even bestudeerd en het lijkt inderdaad alsof het tandvlees wat dikker als normaal is…
Hij is normaal echt een harde en je hoort hem nooit dus weet ook zeker dat hij er dan echt last van heeft.
Hoop dat het morgen wat beter is hij gaat namelijk voor het eerst kennis maken op de creche…
in ieder geval bedankt allemaal

En?

hoi,

ben vanmiddag nog bij de huisarts geweest en er zat een sneetje in het verbindingsstukje van de bovenlip en het tandvlees en dat was wat dik geworden.het was al aan het helen dus ze denkt dat het snel over zal gaan.
Hij had er vandaag ook al minder last van…
Alleen ligt hij nu snotverkouden op bed en word telkens huilend wakker omdat hij het zo benauwd heeft…dus we ruilen het en voor het ander.
Maar de eerste keer op de creche vandaag is hem goed bevallen…5 januari gaat hij echt beginnen…