Mijn zoontje draag ik altijd op mijn linker heup.
Ik merk nu stevig dat ik mijn heup over belast heb.
Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Pijn aan linker heup
Nee, maar ik probeer dan ook altijd om Erik recht voor me te houden als ik hem til. Dus buik tegen buik en dan met twee armen ondersteunen. Hij loopt nog niet en is inmiddels bijna 15 kilo, dus ik kan niet anders, want anders heb ik straks dus dezelfde klachten als jij. Dus mijn tip is om hem niet meer scheef te tillen, maar recht voor je.
Groetjes,
M
Precies, want is zo makkelijk. Eén arm vrij, etc. Maar probeer maar eens met anders tillen, wie weet helpt het al een heel stuk.
Groetjes,
M
Ik til Dylano ook links, maar heb van me heup geen last, alleen van me rug maar dat is een ander verhaal.
Nu is Dylano ook niet zo zwaar
En alles is hier gelijksvloers dus hoef hem in principe alleen zijn bed in en uit te tillen en in de kinderstoel en op de bank etc. Wordt toch wel veel als je dat zo typt
Liefs Michelle
Ik heb Joey ook altijd op mijn heup, maar momenteel mag ik door de zwangerschap helemaal niet tillen, en nu pas merk ik hoe vaak dat is! Telkens als ik hem moet tillen, vraag ik dat nu aan mijn vriend, en dat is vaak!!! In en uit bed, naar boven, naar beneden, in en uit de kinderstoel, van de grond om te troosten als er iets gebeurd (vaak) in en uit de buggy/box/auto/fiets/bank/schoot, van plekjes waar hij niet mag komen… Normaal valt het niet op, maar tis echt niet normaal als je het steeds moet vragen!
ik had hetzelfde en toen ben ik inderdaad zoals Mriek zegt Lindsey voor me gaan dragen en dat scheelt enorm. het gewicht is dan meer in balans dus belast het niet aan 1 kant.
succes ermee want het kost wel even wat tijd om eraan te wennen. maar het werkt zeker dus is t de moeite waard.
liefs,
Rinske