Pigmentvlek

Hoi allemaal,

Mijn dochter had vanaf haar geboorte een pigmentvlek van ongeveer 4 cm lang en ongeveer 2cm breed. Vandaag heb ik haar in bad gedaan en ik zag dat in deze pigmentvlek is nu een vlekje van 1 cm lang(ik denk ook pigment) in de pigmentvlek zelf ontstaan. Dus een vlek in een vlek. Heeft hier wel eens iemand hiervan gehoord? Kan het kwaad?
groetjes chantal

chantal

Geen idee of het kwaad kan maar ik zou er voor de zekerheid gewoon mee langs de dokter gaan. Zodra een bestaande pigmentvlek verandert (dus haartjes erop, korstje erop, andere vorm, andere kleur, wratje erop etc) moet je altijd contact opnemen met een arts. Je kunt maar beter geen enkel risico nemen.

Groetekes, Sje

Ik ze ook: naar de huisarts. Vlekjes kun je niet serieus genoeg nemen. zeker als ze veranderen. succes hé. ben wel benieuwd wat het is.

x Floss

Hoi hoi
Ik ben naar de dokter geweest om de vlek te laten kijken. Hij zei dat er niks aan de hand was maar dat ik het toch in de gaten moet houden. Hij had mij foto’s van pigmentvlekken uit een boek laten zien en die waren kwaadaardig. Zwarte kleur. Dus ja toch maar blijven opletten op de vlek dat ie niet nog donkerder word. Ik hoop niet dat die vlek gaat veranderen en blijft hoe ie is.
groetjes Chantal

chantal

Ah, tof dat er niks aan de hand is.

Groetekes, Sje