Piepen

Haihai,

Tijs (bijna 6 maanden) is sinds 3 dagen erg aan het piepen. Eerst dachten we dat hij zijn klanken aan het oefenen is, maar we zijn er inmiddels achter dat-ie het niet zo naar zijn zin heeft als ie-piept. Daarna gaat hij jengelen, niet huilen. Bij mij heeft-ie het nog niet gedaan, maar bij zijn vader is het niet normaal. Hij lacht zelfs bijna niet meer naar hem! Terwijl ik zijn liefste lach nog altijd krijg. Is het weer een fase???

Bedankt!

Heyhey,

Job is ook 6 maand en doet dit al heel lang.
Het is denk ik gewoon een manier om te uiten dat ie het niet naar zin heeft of iets anders wil.
Job piept als hij op zn buik ligt en niet terug kan komen of als iets hem niet lekker zit etc.

Liefs Maaike

Aha! Dus het is een manier om zijn irritatie te tonen, haha! Kleine baby’s worden groot, in zijn optiek dan, haha!

Jep kleintjes worden groot, gaat errug snel!!
Hehe en als jeniet snel genoeg helpt wordt ie echt boos en driftig.
Maar goed soms laat ik het hem ook wel eens even zelf uitzoeken en dan maar even boos en driftig zijn.

Liefs maaike

quote:
Jep kleintjes worden groot, gaat errug snel!! Hehe en als jeniet snel genoeg helpt wordt ie echt boos en driftig. Maar goed soms laat ik het hem ook wel eens even zelf uitzoeken en dan maar even boos en driftig zijn.

Liefs maaike

Heel herkenbaar

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 05 Aug 2008 21:25:56

Hi hi mijn zoontje is nu 5maanden en ook voor mij is dit heel herkenbaar!!!