Piep in mijn oor

Heey dames!!

Ik heb weer even een vraagje:
Ik heb nu al langer dan 24 uur aan 1 stuk door een hoge piep in mijn oor.
Wat ik ook doe, hij gaat niet weg, en het is hoogstens irritant!!
Heb al geprobeerd mijn oor schoon te maken met een wattenstaafje (was niet vies), en te blazen met een dichtgeknepen neus, maar het blijft hetzelfde.

Heeft 1 van jullie dit weleens gehad, en eventueel tips?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

een kaugom nemen helpt bij mij wel eens.
het is wel heel raar he??

Groetjes Gytha

24uur is wel erg lang om zo een piep te horen vind ik.
Zou het mss aan je bloeddruk kunnen liggen?

Ja, ik vind het ook best lang!
Het gekke is ook dat het maar in 1 oor is.

Ik ben vandaag op school geweest en had ook best moeite om me te concentreren in een rumoerige ruimte, omdat ik net iets slechter hoorde.

Kauwgom heb ik ook al geprobeerd
Liefs, Anne

Kan me voorstellen dat het heel irritant is om constant een piep in je oor te hebben. Helemaal als je je daardoor ook veel minder kunt concentreren op school. Als je er morgen nog last van hebt zou ik toch even de huisarts bellen. Zelf heb ik er nog nooit last van gehad, dus tips heb ik helaas niet.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

ik heb het snachts heel vaak,over dag af en toe…ik heb laatst mijn oren eens laten uitspuiten

maar helaas na 2 maanden weer terug…oorzaak weet ik dus ook niet,hopelijjk is het snel over bij je

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Luister je toevallig regelmatig muziek met oordopjes in? Zo ja, niet te hard en niet te vaak. Daar kan het ook door komen. Verder heb ik geen tips, even uit laten spuiten misschien?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh dat is heel vervelend, ik heb laatst een programma gekeken, “Je zou het maar hebben”. daar heeft een jongen ook continu een piep in zn oor, alleen trekt dit nooit meer weg.

Ik heb helaas geen tips voor je… alleen wat de anderen ook al zeggen, mischien even naar de dokter.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)