Pfffffffff

hihihi zo voel ik me momenteel de hele dag op het moment. Doe ik iets dan ben ik echt gesloopt ( al is het maar een eitje bakken ) en doe ik echt werkelijk niets, dan voel ik me alsnog gesloopt en loop mezelf in de weg. Geluk bij een ongeluk dus dat Daan al zo lang thuis is. En gisteren ging ik op tijd naar bed, toen ik dus weer meteen zo rond 0.00u rechtop zat i.v.m het onweer. Pfffffff ben er echt bang voor ( stom he ). Maar goed, ik vertoef dus veel op de bank s`avonds nu ipv achter mijn pc-tje hihihi tot vreugde van Daan want nu kan ie ook eens achter de pc ( al doet ie er soms rare dingen mee volgens mij )
Dussssssuhhhhhhhmmmm ikke ben er wel, maar ietsje minder.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi As,

Ik wist het toevallig via msn, dat van dat “pfffffff”
Wordt denk ik hoog tijd dat de kleine geboren gaat worden!
Tenslotte liep de baby toch 3 weken voor op schema qua groei
Helaas heb je het niet voor het zeggen…Maar ik duim voor je dat het nu echt binnen een paar dagen gaat beginnen hoor!!

quote:
tot vreugde van Daan want nu kan ie ook eens achter de pc ( al doet ie er soms rare dingen mee volgens mij )
Vertel, vertel

Zet m op meis! Sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

poeh, echt de laatste loodjes he? Wat spannend, als ie drie weken voor loopt qua groei, kan ie dus ieder moment geboren worden??!?!?

Hoe ziet je buik eruit? Heb je foto’s? Vind het altijd erg mooi om te zien!

Sterkte hoor…!

Groetjes van Esther (moeder van Jonathan, 4 mnd), ikke ben nog niet zo lang lid

quote:
Hoe ziet je buik eruit? Heb je foto's? Vind het altijd erg mooi om te zien!

Da’s een goeie.
Astrid had hier laatst foto’s geplaatst van haar dikke buik, maar WAAR ook alweer…(??)
Ik zal eens kijken of ik ze ergens kan vinden.

Jaaaaa, gevonden!
Rond 13 april is deze foto gemaakt (maand geleden dus)

En nog eentje, van de meeting op 1 mei
(Enne…Astrid? Op de volgende foto’s willen we zien wat voor moois er IN jouw buik verstopt zit hoor! )

Gewijzigd door - Bieb op 21 May 2005 21:05:30

Och meis het wordt echt tijd dat je gaat bevallen.

Klop, klop…baby van Astrid en Daan… kom er uit… NU!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Dat is snel opgezocht !
Echt een hele mooie ronde buik zeg!
Ziet er echt heel zwanger uit, prachtig!

En inderdaad…wat er in zit is natuurlijk nog spannender!

quote:
...baby van Astrid en Daan...

Hahahaha, nog zo’n “brave” als ik

quote:
Hahahaha, nog zo'n "brave" als ik

Ik moest er even over nadenken maar nu snap ik 'm (kwartje wilde niet vallen, was een oude gulden dus ik moest eerst wisselen en toe omruilen voor eurocenten )

Hoop dat me gevoel van van de week goed is, dan is het nog een paar dagen!

Snap dat je het helemaal gehad hebt!

Knuffels en liefs van mij…

Tsja, kan dr niks aan doen maar ik denk nog steeds maandag…

Ik dacht woensdag!

Tries

Haha, dan wordt het vast dinsdag

Hoop ook voor je dat het een beetje opschiet
Ik kijk ook elke dag op het form soms wel vaker om te kijken of je al aan het bevallen bent
Heel veel succes Astrid en dat je maar snel je mooie kindje in je armen kan sluiten

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hihihi zal de pc aanlaten s`nachts zodat als ik begin een berichtje kan posten dat ik zo vertrek naar het ziekenhuis of zo. Daan is ervan overtuigd dat de kleine maandag komt, want volgens mijn zusje is het dan volle maan. Tja, we zullen zien hoor, ben zelf erg nieuwschierig inmiddels naar het kleine spruitje.

Ha, Daan denkt dus ook maandag.
Dat zijn er al 2 dan
Kan me goed voorstellen dat je nieuwsgierig bent hoor!

Gewijzigd door - Bieb op 22 May 2005 09:41:49

WHAAAAAAAhahaha Daan is al zo lang thuis dat ie het niet nodig meer vond om zich elke dag te scheren. Whahaha, maar op dit moment doet ie dat keurig weer wel, tja stel je voor dat je niet geschoren bent als je vrouw gaat bevallen.Vind het eigenlijk zooooooooo liefffffffff !!!

Hihi inderdaad zo grappig van dat scheren.
Ik had hetzelfde zo rond mijn bevalling, maar dan met de haren op mijn benen!!
Hihi ik zorgde ervoor dat mijn benen elke dag haarloos waren! En waarom? Hihi alsof er iemand naar de haren op mijn benen zou kijken terwijl ik lig te bevallen!?

Ik vertelde het later tegen mijn shoonmoeder (die was bij de bevalling) en die lag helemaal in een deuk. Ja, zei ze, alsof ik op de haren op je benen heb gelet!!

nou astrid als ik jou verhaal zo hoor ,is het vandaag, of van maandag op dinsdag .het gevoel wat jij nu heb had ik ook bij tanja ,en de volgende dag om kwart voor twee was ze er .nou meid wens je heel veel sterkte ,en zet hem op he, je kunt het .messchien ben je al bezig

groetjes marielle mama van tanja