Pffffff was weer me dagje wel

Hoi allemaal, even me verhaal kwijt hoor. Vandaag was ik aan het werk toen ik een drukkend gevoel op me borst kreeg en door me benen zakte. Ik even gaan zitten en wat gedronken. Ik liep terug naar de toonbank(werk in een winkel) en me collega zei bel monique maar(collega op het kantoor) Ik dacht dat het wel ging leek weg te gaan maar toen weer en werdt alleen maar erger ik belde en me collega kwam gelijk. Ze vroeg me welke huisarts ik had en belde die, maar ze kreeg niemand te pakken toen heeft ze me mee genomen en zijn daar heen gegaan kon amper lopen en ademen. Bij de huisarts nam de assistente me mee en maakte gelijk een hartfilmpje de huisarts was onderweg. Er was niks op te zien en me bloedruk was ook goed. Toch maar even bloed laten prikken in het ziekenhuis en daar was ook alles goed mee. Nu blijkt het hyperventilatie te zijn heb ik vaker last van alleen normaal is het heel anders.Dan zijn het steken en heb ik het meestal als ik in bed lig of ga malenj over van alles en nog wat. Ik ben aan de ene kant wel opgelucht maar aan de andere kant vind ik het zo vervelend je kunt er niks aan doen. Nou zo het lucht wel even op. Morgen ga ik weer proberen te werken want als ik thuis blijf denk ik er toch alleen maar aan.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Och meissie wat een vervelende situatie!
Heb je al geprobeerd of yoga iets voor je is? Hadden we het tijd geleden in ander topic ook over toch? Al is het alleen maar even een paar lessen om te leren je ademhaling goed onder controle te houden.

Echt lieverd, het helpt! Yoga klinkt zweverig maar het heeft mij ook van klachten af geholpen die tegen hyperventilatie aan zaten!

Dus je schrijft wel “Je kunt er niks aan doen”, maar je kunt er wel iets aan doen. Echt! Ga je bellen? Echt doen hoor, want hyperventilatie is supervervelend!

Alle sterkte in elk geval!

Groetekes, Sje

dank je wel, yoga is op de dagen dat ik werk . ik heb wel manuele therapie gehad dat ga ik zoiezo weer doen.

jeetje toxh wel schrikken zeg

mijn moeder heeft het ook en die heeft ook therapie ervoor
zal eens vragen hoe dat heet,misschien is dat ook wat voor je

sterkte ermee

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

zo he dat is schrikken .hoop dat je de juiste therapie vind .sterkte er mee

groetjes marielle mama van tanja

bah das schrikken en erg vervelend zeg!
hopelijk krijg je nu goede therapie.

sterkte,

groetjes Gytha

ja inderdaad schrikken was zo lekker aan het werk bloemstukjes maken voor moederdag klanten helpen dan verwacht je niet dat je in elkaar stort. maar vaandaag ging het gelukkig erg goed