Pffffff huisvlijt?

Ik ben nu nog een cake aan het bakken voor het kdv omdat Evianne daar morgen voor het laats naar toe gaat. Daarbij ben ik alle perziken uit eigen tuin aan het schoonmaken en tot moes aan het koken ( eerste lading ). Stop ik die morgen in kleine porties in de vriezer en dan heeft ons mannetje lekkere hapjes voor in de winter. Over een paar weekjes zijn denk ik ook onze kwee-peren klaar en dan gaan die ook de vriezer in. Dit was Evianne`s lievelingshapje door de vanillevla toen ze klein was.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Zo, je hebt het maar druk
Wel leuk hoor, wat je allemaal maakt!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Whahahaha leuk allemaal die fruitbomen, maar wel een hoop werk. Ach volgend jaar hoeft alles niet meer in de vriezer. Dan kunnen de kinderen het zo van de boom eten. Evianne had dat al heel erg snel door hihihi een geweldig gezicht als ze staat te snoepen van de moerbij-boom. De perziken zijn niet elk jaar goed genoeg voor consumptie. We hebben dit jaar allemaal kleintjes en daarom zijn ze rijp geworden. Ook zijn er niet zoveel bijen en zo met dit weer. Maar meestal is het de vraag of we ze fatsoenlijk rijp krijgen hoor.

Heerlijk al dat fruit
Ik maak vaak appelmoes voor Robin en gooi dat ook in de vriezer zo heeft hij altijd wat

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Jeetje da’s echt huisvlijt.
Wel lekker hoor, mmmm.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hmmmmmmmmmm jammieeeeeeee,lekker hoor al dat fruit,je kids boffen maar met al dat fruit in de tuin

ja is ook erg lekker,en handig ook!! kan me wel indenken dat het veel werk is ja!!!

liefs jessica, &

Pfffffffff eerste lading perziken is mislukt, smaakte bitter. Ik denk toch dat ze nog effe moeten hangen, maar ja pappa en Evianne hadden deze geplukt.

dat is nu zonde zeg,al het werk voor niks geweest

a jammer astrid maar wel heel erg lekker al dat fruit ,tanja is ook dol op fruit .hier verder op heeft een buurvrouw een bramen struik en tanja is daar altijd te vinden ,maar ik heb tegen der gezegt dat ze er niet zomaar van eten mag .maar hoe ze er dan uit zag maar der kleren krijg ik bijna niet schoon

groetjes marielle mama van
10-10-01

oh dat is inderdaad jammer van al het werk! en hoe had de cake gesmaakt bij de kindjes?

liefs jessica, &