Pfffff

Dit was me mijn ochtend wel zeg eerst vanmorgen Jordy naar school brengen toen Roy, hup op de fiets naar de kerk, alles versierd biemers en camera’s klaar gezet (voor 2 grote schermen zodat iedereen alles kan zien) Hup weer op de fiets naar huis spullen thuis gebracht, hup Roy weer halen boodschappen doen naar de markt (nog en leuk stelletje voor me zelf gekocht) sta ik af te rekenen draai me om Roy weg zeg! Oké, ik zoeken zoeken zoeken roepen toen werd het gillen en nog steeds geen Roy ondertussen was het al 12:15 Jordy komt uit school, nog wel aan een moeder die ik tegen kwam gezegd of zei het door wilde geven dat ik later ben…
Nou meiden mijn hart zat ik mijn keel en nog geen Roy, en ineens hoor ik iemand roepen hij is hierrrrrrrrr! ***Samme zeg, ik huilend dan al boos hem opgepakt dat kind bezorgd me echt nog eens een hartkwaal, ondertussen Jordy huilen van mama waar was je nou. pffffff ben kapot en nu vanavond nog!

Zo dat ben ik ff kwijt

Aiiiiii donders zeg! had Milan kunnen zijn, ik word zoooo boos als ik roep in de winkel of op de markt, en ze zeggen niks he pfffff…

Groetjes Nathalie & Co

Oef…
Ik snap dat je hart in je keel zat!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

ow das ff geen lachertje geweest seg!!! pfff kan me voorstellen dat je rot geschrokken bent!!
gelukkig is weer alles goed afgelopen!

liefs jessica, &

Nee ze worden nooit aan andere mee gegeven tenzij ik dat aan geef, de juf had hem dus achter gehouden, toen ik aan kwam ook jordy huilen waar is mama nou (hij had het niet begrepen) Ik nog half jankend op het school plein had de juf een bakkie koffie voor me! hihihi toch wel lekker om in een dorp te wonen iedereen gaat zoeken en iedereen kent je, ook in de kerk vanavond vroegen steeds mensen en gaat het weer?! hihi (voel je je ook wel een beetje l*lig maar ach liever zo dan anders)

Tries

Nou je hoeft je zeker niet l*llig te voelen toch? Juist fijn dat ze meeleven!!

Is heel logisch hoor dat je je kapot schrik!

Groetjes Nathalie & Co

Pfff dat is schrikken zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Jaa, dat is inderdaad het fijne van een dorp. Iedereen kent je. Dat hadden wij niet in de stad.

Je voelt je idd l*llig, maar wel fijn dat iedereen meehelpt.

Ik zou ook me rot geschrokken zijn.

Groetjes,

Diana moeder van Daan