Pfffff (niet voor aan komende mama's)

Een goede vriendin van mijn schoonzusje, ex van mijn man, heeft vorige week een dochter gekregen, heel mooi natuulijk, alleen heeft ze dit bijna met haar eigen leven moeten bekopen, ze heeft een bloedziekte (geen stolling) en het hellp syndroom.Ze lag hier al 3 weken voor de bevalling voor in het ziekenhuis, na de bevalling werd ze erg ziek en bleek dat haar baarmoeder ernstig aan het bloeden was, haar ph was iets van 2.1 ,gelijk geopereerd baarmoeder eruit, bleek ook nog dat haar lever en nieren niet meer werkten, dus op de wereld site gezet en een nieuwe lever, 8 uur operatie waar van ze 2 keer echt weg is geweest, buik open gelaten omdat er steeds nog bloedingen waren, ook lag ze in een coma maar toen ze een paar dagen later, een test moesten doen en haar in haar lies moesten prikken, reageerde ze wat, later hadden ze haar dochter die in een ander ziekenhuis ligt laten komen en zeiden kijk maar naar rechts en ze draaide haar hoofd een beetje. Nu gaat het iets beter en is ze wakker maar de artsen hebben gezegt het komende half jaar niets moet krijgen anders zal ze het niet redden…

mijn god! als ik dan zo naar mijn mannetje kijk, wat zijn wij toch rijk!!!

sorry ik moet er steeds zo aan denken

ik weet ze komen hier niet maar moon sterkte en kom op he!!!

Tries

Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 10 Dec 2002 22:48:43

He wat verschrikkelijk erg. Kan me voorstellen dat je ermee zit. Zeker nu je zelf weer net een kleintje op de wereld hebt gezet.
Denk je toch wat meer na over de dingen he.
Heel veel sterkte!

Groetjes Miriam

jeetje verschrikkelijk dit zeg

begrijp dat je dit ff kwijt wilde pffff

hoop dat het allwemaal goed komt met haar en dat ze haar dochtertje kan zien opgroeien

groetjes bianca

Jekkes, krijg er gewoon kippevel van.
Je moet er toch niet aan denken!
Ik hoop echt dat alles steeds beter gaat met haar en ze straks inderdaad lekker van haar kindje kan genieten.

Liefs, Bianca

geen woorden voor…sterkte…