Hoi meiden,
Even delen hoor want ik snap jullie nu alweer wat beter Zondag waren wij op verjaardag bij mijn vriendin. Omdat het een uur rijden is heeft moppie daar in bed gelegen. Krijsen, krijsen, krijsen. Ik ben uiteindelijk aan haar ledikantje gaan zitten en zo is ze in slaap gevallen. Helaas maar 10 minuten want beneden werd natuurlijk de boel afgebroken, wat wil je met een kinderverjaardag
. Toch trots dat moppie ergens anders even heeft geslapen want dat is ze niet echt gewend. Behalve bij mijn zus die 1x per week op haar past.
Gisteren gewerkt en vandaag lekker dagje met moppie. Ok mama heeft gisteren een zware migraine aanval gehad (voor het laatst aan het einde van mijn zwangerschap) en daar nu nog de naweeen van maar ach.
Nu ging moppie toch net niet slapen! Krijsen, krijsen, krijsen en mama vastgrijpen. Mijn hand pakken en over haar gezichtje bewegen en op haar buikje (dat deed ik zondag ook). Jeetje zo snel zijn ze dus aan een verandering gewend! Pfff…ben een uur en een kwartier bezig geweest. In het begin ging ik haar neerleggen (want anders blijft ze zitten en dan slaapt ze natuurlijk ook niet) en troosten. Toen niets meer zeggen en alleen weer platleggen en uiteindelijk de babyfoon maar uitgezet omdat de hoofdpijn met zo’n sirene boven niet veel beter werd. Maar nu, ze slaapt! Zelf in slaap gevallen of gestort…
Voel me wel rot hoor, ik wil haar zo graag geruststellen maar ik weet ook dat zij inmiddels een jaar is en dus meer gaat ’ bespelen’ .
Straks maar goed knuffelen als ze weer wakker is!
groetjes,
Wendy