Pffff

na eerst 4 maanden ongi te zijn geweest nu 5 maanden niet geweest eindelijk weer eens

ben al dokter geweest die dacht vanalles medicijnen gehad hielp niet nu toch gekomen pfffff dat een mens daar zo blij mee kan zijn nou ikke wel hahahah

Tries

Liefs Tries

Dat kan ik me voorstellen ja.
Mijn vriendin is nu van een derde kindje zwanger.
En dat was niet gepland, maar heel erg welkom, dat wel!

Ik leef ook weer helemaal mee. Deze keer is het dan ook een complete verrassing, voor iedereen

Groetjes Mim

Nou zwanger kon ik niet zijn hoor hihi… moet daar ook echt niet aan denken. nee hier geen kinderen meer we houden het er op 2… was er alleen nog al ziek van dus hopen dat dat nu minder gaat worden…

Tries

Ps wij hebben die groote verrassing met roy gehad dus hihi

Liefs Tries

Jah, dat had ik inderdaad al eens begrepen ja, dat Roy ook een grote verrassing was.

Hoop inderdaad wel dat het wat beter gaat in het vervolg. Kan je behoorlijk dwars zitten als het niet regelmatig komt. Die hormonen doen toch zoveel met je lijf, dat is niet te geloven!

Groetjes Miriam

Ja precies, zo erg dat ik soms inderdaad dacht zwanger te zijn… inderdaad hopen dat het nu regelmatig komt anders wordt ik door gestuurt we zien wel

Tries

Liefs Tries

Je hele hormoonhuishouding is dan in de war he, pfff kan me voorstellen dan het niet prettig is…
Ik geniet nog ff van het NIEt ongi zijn, krijg het straks dubbel en dwars weer :S hahah
Hoewel bij Demi pas na een half jaar heerlijk

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi,
ik had ook een hele onregelmatige cyclus…en had er ook altijd erg last van. Heb nu een mirena spiraaltje…en vloei nu helemaal niet meer (is normaal) heerlijk!!!(alleen het plaatsen is niet zo’n fijne aangelegenheid…)groetjes, Corrine.

Ik had een spiraaltje maar dat ging helemaal niet goed, er uit laten halen 2 weken later is roy verwekt neeee ik geen pil spraal of wat dan ook tis peet zijn beurt nu hihihi

Liefs Tries