Pffff weet me geen raad met haar

Nou als het zo doorgaat moet ik onze vakantie nog annuleren ook!
Het gaat echt niet goed met Demi, gisteren stikte ze zowat in d’r hoest, ik schrok me een ongeluk.
Arno begon te springen, die dacht ojee daar gaat ze, ik moet zeggen het was doodeng, maar als ze zo hoest dan raak ik niet zo snel in paniek… Arno dus wel.
De traantjes liepen over d’r wangetjes van het hoesten, echt zielig.
Ik gebruik nu al een week de hoestdruppeltjes, maar zie niet echt vooruitgang, ook d’r neusje blijft maar verstopt.
Ik moet zometeen om half12 bij de huisarts zijn, hopelijk heeft hij een oplossing, ik ga vragen of ik niet die zetpilletjes waar fran het over had kan gebruiken voor haar, want die druppels gaat ze echt van over d’r nek. En als ze nou hielpen had ik het er voor over, maar het helpt nog niet ook!!

Word er echt moedeloos van, ik wil volgende week toch wel op vakantie met een blije demi en niet als ze nog zo beroerd blijft…

Groetjes Nathalie

nou ik hoop dat de huisarts toch iets heeft want het duurt nou te lang nathalie ik zal duimen dat ze volgende week beter is zodat jullie op vakantie kunnen nou demi kom op meid snel beter worden

kussie anita en kyra

Hoi Nathalie,

Ik zal echt duimen voor je dat demi weer snel opknapt.
Heel veel beterschap, en succes bij de dokter.
een hele dikke knuf…

Ik al ook flink duimen hoor
sterkte ermee

bri

Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!

Nou ik ben bij de huisarts geweest en moet gewoon nog ff doorgaan met de bisolvondruppeltjes, en verder luuf, neusdruppels en stomen (kruidenbadje).
Hij dacht nog heel veven aan het RS- Virus, maar dat was het gelukkig niet, kindjes met RS virus die kraken van binnen als een krant en Demi is gelukkig wel schoon van binnen.
Ik was toch in de buurt dus dacht ga ook even wegen op het cb, ik dacht nu ze ziek is zal ze wel wat zijn afgevallen, ik dacht dat ze ook niet zo goed at, nou niks is minder waar, ze is in een week tijd maarliefst 220 gram aangekomen, dus mammie is happy

Nu maar hopen dat het snel wat beter gaat, ik mocht gewoon zwemmen, maar dat doe ik deze week nog ff niet, maar volgende week gaan we lekker heel vaak zwemmen!!

Bedankt meiden!

Groetjes Nathalie

Gelukkig maar dat je weer wat gerustgesteld bent, knuffels

Kussies

gelukkig meid doe even lekker rustig aan en heel veel knuffelen… hihi doe je toch wel denk ik…

Tries

Och arme demi
ze heeft het wel te pakken zeg
hoplijk is ze snel weer beter
Is altijd zo zielig he als die kleintjes ziek zijn
geef der maar en dikke knuffel van ons

Liefs Francis en Kevin