Pffff, wat moet ik met haar

Dag Dames.

Ik weet het niet meer zo goed. Puck is de laatste tijd niet te genieten. Wil de hele dag haar speen (die ze niet krijgt) en wil het liefst de hele dag tv kijken (wat ik niet wil hebben). Wanneer dit beide niet mag is ze strontvervelend. Janken, klieren, vervelen etc. Ik heb het negeren al geprobeerd dus aan die tip heb ik niet zoveel.
Heeft iemand een andere tip???

Groet Loes

Nieuw ( ander ) speelgoed ? Wellicht dat ze toe is aan een nieuwe uitdaging, joepie het is bijna sinterklaas.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

hoi,

ik heb inderdaad gister al het speelgoed opgeruimd om zo ook overzicht te creeren. Ik ben er gewoon nog steeds niet achter wat ze echt leuk speelgoed vindt. Puzzels vliegen door de lucht. Kleuren…3 strepen en de telening is klaar. Klei…bah da;s niet lekker. en ga zo maar door. Blokken…leuk om tegen de muur te gooien…

Tsja, ik weet het niet.

Duplo is hier altijd erg in geweest, zelfs nu nog. Heeft ze popjes ? Pfffff moet even gaan graven wat die van ons leuk vonden op deze leeftijd.

duplo hebben wij ook. Dan speel ik samen met haar. Wanneer ik samen met haar speel is het overigens wel goed.
Het is geen poppenmeisje. Het liefst zit ze de hele dag in de auto achter het stuur…broem broem…

Google eens op

speelgoed 1,5 jaar

Hahaha dan worden het kiepwagens. Je kan allicht dr meenemen naar een speelgoedwinkel, kijken wat ze zelf leuk vind. Wel als je er zelf achter staat natuurlijk. Kan me voorstellen dat je zoiets hebt van "5 december komt er toch aan ".
Weet ook niet zeker of het aan het speelgoed ligt hoor alhoewel het hier werkte dat ik soms speelgoed weg haalde en dit soms deed omruilen.

he fem, heb je verder nog tips voor me? Jij als als ervaringsdeskundige van de moeilijke zelfspeler
Inderdaad er zijn dagen dat het goed gaat (met name als het mooi weer is en ze naar buiten kan), maar de dagen dat het niet zo goed gaat overheersen.
Goede tip trouwens van de spelotheek, volgens is er net 1 geopend bij mij in de buurt.

nou, 46 euro lichter…heb een een of ander kermis ding gekocht. ze vindt het prachtig. hopelijk dat dit even leuk blijft.

lekker laten uitrazen in ballorig?

x Floss

haha, inderdaad. ik ben hier 3 maal geweest en ze vindt het geweldig.

little people heeft het hier altijd goed gedaanik verwisselde het speelgoed elke maand geloof ik
Succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Nanik zit ook in zo’n ontzettend gezellige periode (NOT)

Piepen en zeuren en niet spelen. Alleen buiten heeft ze het naar haar zin.
Ze slaapt ook weer onrustig kortom ze zit niet lekker in haar velletje.

Ze is ook overal bang voor ineens en schrikkerig en is dan helemaal in paniek.

Ik ben ook al op zoek naar nieuw speelgoed maar ik weet ook niet zo goed wat te kopen.

Dus ik weet wat jullie mee maken hoor.

Doei
Bianca

He Bianca,

Gelukkig is het nu mooi weer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Puck wil de hele tijd dat ik bij haar zit. Ze zegt ook MAma kom maar…
Als ik niet kom…pff berg je maar.
Ik ben nu maar aan het negeren, maar vind dit erg moeilijk.

Ooei ik groei heeft geen sprongetje meer, maar volgens mij zit Puck er weer midden in. Ze praat ook ineens heel goed.

Tsja, we houden de moed erin.

Groetjes

Ja het is nu wel lekker buiten en dat scheelt inderdaad.

Zelfs als Nanik voor de tv zit dan roept ze om de 2 minuten mama en als ik dan alleen maar antwoord dan is het goed (voor 2 minuten dan). Kan ook wel weer verlatingsangst ofzo zijn. Ze slaapt ook maar 1 uurtje 's middags en wordt dan huilend wakker en 's nachts ook een paar keer huilen.

Ik probeer het ook zoveel mogelijk te negeren maar vind dat ook moeilijk hoor.

Ik hoop dat het een sprong is en dat het snel over gaat. Ik ben nu gewoon blij dat ik 2 daagjes mag werken kan je nagaan hahahaha

Bianca

Mijn dochter wist op die leeftijd ook niet wat ze moest doen. Het is echt een soort ‘sprongetje’ hoor! Ik moet zeggen dat ik wat toegeeflijker ben en ik gewoon de TV aangezet heb en lekker haar speentje erin gestopt. En gewoon wat vaker even naar buiten en wisselen tussen boven spelen en beneden spelen. Het is voor die kids gewoon een soort crisisje waar ze in zitten. Ze kunnen nog niet echt spelen, en mamma kan ook niet de hele dag entertainen, dus zoeken ze hun vermaak en rust bij de TV.
Bij mijn meiske heeft 't een paar maanden geduurd en toen ging ze haar opeens meer interesseren in speelgoed (vooral dat van haar grote broer). En nu loopt ze heerlijk de hele dag te keutelen. En af-en-toe voor de TV is ook een soort rustpunt voor ze. Kan echt geen probleem zijn…
Succes he!

Hoi dame,

Alleen een vraagje - speel je samen met ze genoeg? Misschien wilt ze meer aandacht?
Ik heb ze twee, dus voor mij was het ietje makkelijker want ze hebben altijd die andere gehad ook om mee te spelen

hoi,

ik speel meerdere malen per dag met haar. blokken, kleuren, tikkertje, boekje lezen etc. Ik denk inderdaad ook dat het een soort sprong is. Ene moment geen vuiltje aan de lucht en het volgende moment is de kamer te klein. Moet zeggen dat ik er al behoorlijk aan wen. Kan me er ook beter voor afsluiten en inderdaad de tv taat vaker aan. Gelukkig slaapt ze 's nacht buitengewoon goed (van 19.00-8.00 uur) Overdag ongeveer 1 a 2 uur.

Tsja, we gaan weer vrolijk verder.

Bedankt vor jullie reacties. Geeft de mens wee moed.

Succes meis, je zult zien, het vliegt allemaal binnenkort weer over! Twijfel vooral niet aan jezelf. Jij weet het beste, als moeder, wat je allemaal kunt doen voor je meiske! Zorg ook een beetje voor jezelf he!?