Pffff Dilemma

Meiden wat zouden jullie doen…
Mijn schoonouders gaan eind april voor 5 dagen, 4 nachten naar oostenrijk, nu willen ze Milan mee nemen, superlief aangeboden, maar ik weet niet of ik mijn allesie zo lang kan missen, laatst hebben ze 2 nachtjes bij mijn vader gelogeerd, en ik vond die rust in huis en in mezelf effe heerlijk, maar was blij dat ik ze weer kon ophalen…
Maar aan de andere kant weet ik dat Milan dolgraag mee zou gaan met opa en oma…
Ik gun het hem dan ook wel, maar ik denk dat ik hem vreselijk ga missen, pffft, wat zouden jullie doen??

Milan weet nog van niks, dus verdriet doe ik hem er niet mee als ik het niet door laat gaan. Hij heeft het er wel vaak over dat hij ook zo graag eens naar oostenrijk wil.

Groetjes Nathalie & Co

valt dat in de mei vakantie? en hoe staat het dan met demi? die moet dan thuisblijven?Ja je kent je kinderen het beste en tja ik kan prima een paar daagjes zonder 1 van mikjn kindjes of zelfs zonder alledrie, maar dat moet niet langer zijn dan een week.
Aan de andere kant is het ook wel weer een goeie ervaring voor je kind en leuk voor opa en oma om aandacht te kunnen geven

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Het is heel begrijpelijk dat je een beetje twijfelt, zou ik misschien ook wel doen! Het is natuurlijk wel een spannend uitje! Maar je moet het alleen doen als je het zelf vertrouwd. Anders heb je er nog niets aan en kun jij je niet ontspannen. Dan zit je de hele tijd zorgen te maken. Dat is ook niet de bedoeling. Hem missen doe je natuurlijk wel, maar dat is logisch. Het zal wat zijn als je ze niet zou missen!!

idd moeilijke dilemma,maar volg je hart meis

als jij je er niet lekker of op je gemak bij voelt moet je het niet doen,maar aan de andere kant,hij is in goeie handen,opa en oma,vertrouwd,en is wel spannend zo uitje natuurlijk

ik ben denk ik net als jou,maar zal toch voor een ja gaan als het in onze situatie zou zijn

nou je heb er nog ff om over na te denken

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Phoe, dat is me inderdaad nogal een beslissing. Heeft-ie een eigen paspoort of identiteitskaart of staat-ie bij jullie ingeschreven. Als dat laatste het geval is, wordt de keuze al zo ongeveer voor je gemaakt want dan kan-ie niet eens mee. Of je moet snel nog een eigen identiteitsbewijs laten maken.

Ik kan je geen gouden tip geven, ik kan je alleen maar wijsheid toewensen.

Groetekes, Sje

Lastig, weet niet wat ik zou doen.
Ben wel benieuwd wat je uiteindelijk doet.
Laat je het effe weten?

Groet Loes

Ja op zich gun ik hem dat natuurlijk, maar pfff wat als ik hem zo mis, klinkt misschien rotter dan ik het bedoel, maar Milan houd me op de been, echt! Als Demi haar dagje weer es niet heeft, net of Milan dat aanvoelt, dan word er extra geknuffeld en gekust, aan de andere kant, als Demi alleen is heb je er vaak ook geen kind aan…
Paspoort heeft milan van zichzelf dus dat is het probleem niet…

We denken er nog effe over

Groetjes Nathalie & Co

Ik zou voor ja gaan denk ik. heerlijk voor je kind om lekker er even tussenuit te zijn. alleen hoe is dat voor Demi ? die wil vast ook heel graag mee.

Mijn eerste reactie zou zijn heeerlijjjkk rust in huis,
en tegenlijk zou ik denken hé bah wat zal ik hem missen.
dus begrijp je dubbele gevoel.

toch zou ik hem lekker mee laten gaan,
en ga dan samen met Demi iets leuks doen.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Nou met pijn in m’n hart vertrekt mijn stoere knul morgenochtend naar oostenrijk

Ben blij als het zondag is, dan komt ie weer thuis Ik mis hem nu al eigenlijk:$

Vanmiddag voor ik ging werken even stevig geknuffeld en alvast voor 5 dagen kusjes van hem gekregen

Ben benieuwd hoe hij het vind!

Groetjes Nathalie & Co

Wel goed van jou hoor!! Niet te veel aan gaan denken. Misschien moet je maar veel puzzels maken of Sudoku of breien of naaien of naar DIRTY DANCING of gewoon de film voor de 1000ste keer gaan zien!!

Misschien zul je hem dan een ietsiepietsie minder missen…

Oh meissie wat spannend. Alle sterkte!

Groetekes, Sje

Spannend!
Als je weet dat Milan het naar z’n zin heeft, gaan die dagen zo om hoor!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

wat sppnnend hé
envoor je het weet is het weer zondag

Groetjes Marianne mama van Ruben

tsja, en dan is het zover. vanavond ga ik met mijn man naar Berlijn en gaat Puck 3 nachten naar opa en oma. Dit is de eerste keer dat we niet bijelkaar zullen zijn. Ik zie er enorm tegenop, maar vind het ook fijn even samen met mijn man te zijn.
Ik denk dat Puck het enorm naar haar zin gaat hebben. Ze hebben een hele grote tuin en wonen tussen de weilanden.