Pfff,

Zoonlief is sinds 2 dagen erg ontevreden. Onze zoon Twan is aanstaande vrijdag 4 maand oud en sinds 2 dagen niet het vrolijke mannetje dat we kennen. Hij is niet ziek, heeft geen koorts, maar is zichzelf niet. Hij huilt meer, slaapt meer. Iemand een idee?

Groetjes

Lilypie 6 - 18 Ticker

Aanloop op de 4,5 maand sprong??

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

klinkt idd als een sprong: koop het oei ik groei boek, dan merk je ook dat dingen bij een sprong horen en hoef je je minder zorgen te maken, maar vertrouw je iets echt niet gewoon hulp vragen!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Lang leven de sprong. Jump jump jump

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

haha of niet hier ook nog zo 1

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier precies andersom. de viermaandensprong viel redelijk mee. maar de 8 maandensprong was weer een en al drama en ellende. nou ja ook wel met wat leuke momentjes natuurlijk…

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

…de 4 en halve maand sprong vioel hier ook erg mee…
ruben is 2 weken te laat geboren en daar had ik eerst niet meer bij na gedacht…
ik dacht wat is ie toch jengelig, hoe kan dat toch…
toen kreeg ik in de gaten dat ie vanallelei nieuwe dingen probeerde en toen dacht ik…maar natuurlijk!!! de sprong!!!
hi is (gelukkig maar een paar dagen echt jengelig geweest en sliep overdag slecht en dat was alles!
hij is nu weer lekker vrolijk, slapen s’middagsgaat weer steeds beter…
dus over het algemeen mogen wij hier niet klagen!

groetjes!!

karin

kailani is nu 12 weken en 2dagen ma ze gedraagt zeg net zoals mamamvantwan schrijft… zo zeurderig en nix is goed…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@kailani en femke: drie maanden is ook weer sprongentijd, dus daar zal t vast en zeker aan liggen.

liefs,
Rinske

Het is vlgs. mij inderdaad een sprong hoor. Hier is het gelukkig vanochtend weer wat beter, maar vorige nacht nog wel flink in de weer geweest! 5 x heb ik het bed uitgemoeten!!!
Twan heeft zijn slaap bij de kindjes ingehaald, maar mama moest werken. Oh, wat was ik moe gisterenavond! Ik moest van overmaat tot ramp ook nog eens oppassen bij mijn broer. Gelukkig heeft hij zich vanacht nog maar weer 1x gemeld, wel 2x tussendoor gehuild, maar weer in slaap gevallen.
Ik zat te bedenken. Twan is 6 dagen na de uitgerekende datum bevallen, dus zal dat meetellen, anders was hij afgelopen 16 mei al 4 maandjes geweest.

Groetjes

Lilypie 6 - 18 Ticker

Heel herkenbaar, hier was de 4 maanden sprong ook een drama. Ik zag het niet meer zitten, zoveel huilde Joey. Niks was goed, en ook het slapen en drinken ging slecht. Het heeft bijna 2 weken geduurd, maar daar hadden we wel een ander kind voor terug. daarna is alles zo leuk geworden, hij kon ineens veel meer. Het is dus even doorbijten, maar je krijgt er echt iets leuks voor terug!

Groetje Anouk

achteraf is het t zeker waard! behoorlijk pittig maar als je inderdaad in je achterhooft probeert te houden wat je ervoor terugkrijgt wordt t toch wel ietsje makkelijker te behappen.

liefs,
Rinske