quote:
Ze zeggen altijd dat als je een vervelende zwangerschap hebt gehad, het langer duurt, na die tijd, voor je weer de oude bent... Volgens mij klopt dat wel aardig. Ik had bij Sylvan ook veel meer klachten en de tijd erna was ook langer. Bij Tristen had ik dan wel last van mijn bekken maar verder had ik een voorspoedig zwangerschap. Na die tijd was ik ook vrij vlot weer op de been. Ik heb zelfs vlak na de bevalling de foto's nog gemaakt dat hij gewogen werd enzo. Stond ong. 5 min. na de bevalling alweer naast en rond mijn bed te huppelen (van vreugde).
groetjes,
Armanda
dat had ik ook, vroeg meteen of ik mocht douchen haha, ten eerste voelde ik me vies met al dat slijm en bloed en ten tweede lagen de oudste twee te slapen de laatste keer en was ik dus nogal bang dat ze me zo zouden aantreffen en dat vond ik niet zo prettig. maar helaas het mocht niet eens van de verloskundige ik moest minstens een uur blijven liggen van haar
Ik ben alledrie de keren meteen uit bed gegaan overigens, lekker de woonkamer in op de bank met de baby, ben niet zo dol op me bed en slaapkamer hihi … tis zo saai ![]()
Ennuh wat Bianca betrefd : Lekker rustig aan hoor! Je lichaam zegt je wel wat je doen moet! als jij voelt dat je nog wankel op je benen staan en draaierig wordt enzo betekend dat dat je dus nog ff rustig aan moet doen!!! altijd goed luisteren naar je lichaam …