Pfff wat gaat het snel zeg

Het gaat zo snel eigenlijk
Zit net te denken Justin word 25 oktober al weer 3 jaar
En Robin 9 december 5
Justin moet dus al opgegeven gaan worden voor de basisschool
Ik vind ze allebei zo groot worden
Justin begint een kleutertje te worden en Robin een oudste kleuter
Dat is hij nog niet maar hij zit kwa denk en doen op het nivo oudste kleuter
Hebben jullie dat ook dan zit je naar je kids te kijken en dan merk je hoe snel de tijd gaat

Ow ben weer lekker Sentimenteel bezig hihihi

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hoi,Heleen,

ik dek zelf ook weleens en kijk naar kevin wat wor ie groot hij is 5 maar is groot voor zijn leeftijd.

de tijd gaat echt hard nog maar effe genieten nu ze nog noet zo oud zijn

Hoi Heleen,
Mijn dochter wordt ongeveer over een half jaar twee jaar. Ze is echt al groot aan het worden letterlijk dat merk als ik weer eens haar klerenkast opruim en alle kleren uit de kas doe die te klein zijn. Vorige week had ik maat 74 uit de kas gedaan. En warempel kwam ik nog twee kledingstukken tegen van maat 68 en minisokjes tegen! Was me echt weer voor aan het stellen dat ze daar ingepast heeft! Met veel moeite heb ik het in een doos gedaan in de veronderstelling dat ik ze over een paar maanden of jaar weer uit de doos mag/kan pakken. Maar ja dan moet het wel een meisje worden als ik weer eens zwanger zou worden.Ook moet ik er nu erg aan wennen dat ze nu dingen al zelfstandig kan en wil doen. Raar te bedenken dat ze 1.5 jaar terug nog een echt baby was. Soms kijk ik naar haar en dan springen me de tranen spontaan in mijn ogen omdat het echt snel gaat. Vroeger zeiden mensen tegen mij toen ze baby was: geniet er maar van want ze is echt snel groot. Toen dacht ik altijd ja ja zal wel. Maar ze hebben allemaal gelijk gehad het gaat voor mijn gevoel echt veel te snel…groetjes chantal

Chantal

Ja heleen de tijd vliegt voorbij!
Heb van de week de kleding kast opgeruimd en daar was veel van te klein haha
Van de week was mijn zus hier met een baby van haar schoonzus, toen dacht ik helemaal oei is lieke ook zo geweest? Wat is ze dan alweer groot.
Ze begint ook alles na te zeggen zo grappig en dat ze in 16 maanden tijd al zo veel meer zelfstandig zijn.
In april verwachten we de tweede en dan is lieke helemaal een grote zus! wahahaha
Maar ik denk wel als ze straks naar school gaan dat het nog sneller gaat!
Wat zal ik daar aan moeten wennen denk ik, maar ach dat duurt gelukkig nog een tijdje!

groetjes GYtha

Hoi,

Tijd vliegt inderdaad voorbij. ik betrap er soms op dat ik al dingen van mijn dochter verwacht die ze eigenlijk nog helemaal niet zou hoeven te kunnen. Maar omdat ze alwel weer dingen kan die ze ook niet hoeft te kunnen ga je automatisch meer verwachten. Ik merk wel dat ze ondanks haar 3,3 jaar een kleutergezicht begint te krijgen. Ondanks dat ze nu heel mager is. Ze verandert in kleine trekjes. Ook gaat ze steeds meer durven.

Soms gaat het te snel hoor. Maar ook kan het soms op begrijpnivo niet hard genoeg gaan ( tot bepaalde hoogte dan).

groetjes

lon106

oh meiden… tja de tijd zal dan misschien snel gaan… maar ik weet nog dat ik vooral de eerste 8 weken zou willen dat het nog iets sneller ging … dat onze zoon over de moeilijke huil periodes heen zou zijn en dat we dan zouden kunnen gaan genieten van hem…

Gelukkig gaat het hier al stuk beterder maar… de angst etc zit er nog in… dus wat mij betreft mag de tijd nu nog ff flink doortikken …

mini-boy:

quote:
oh meiden... tja de tijd zal dan misschien snel gaan... maar ik weet nog dat ik vooral de eerste 8 weken zou willen dat het nog iets sneller ging ... dat onze zoon over de moeilijke huil periodes heen zou zijn en dat we dan zouden kunnen gaan genieten van hem... Gelukkig gaat het hier al stuk beterder maar... de angst etc zit er nog in... dus wat mij betreft mag de tijd nu nog ff flink doortikken ..
Meid als het snel gaat mis je veel En goed het huilen is ook helemaal niet leuk Maar het hoort er ook een beetje bij ze doen zoveel indrukken op en hun lijfje dat veranderd En ja ze kunnen het nog niet vertellen Geniet van al die momenten voor je het weet zijn ze groot Je hoort wel eens dat het eerste jaar het zwaarst is

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Quinty is pas ruim 5 maand en gaat voorlopig nog niet naar school maar ik vind dat ze enorm snel groeit en zich ontwikkeld! Ze heeft nu al maat 74
Ik zag toevallig vanavond het voedingskussen liggen. Die gebruikte ik met borstvoeden. Ik dacht; jeetje wat was je toen nog klein!! Nu weegt ze 8 kilo, lacht ze, ligt op haar buik de wereld om zich heen te bekijken en “kletst” honderd uit Ik geniet elke minuut dat ik ze bij me mag hebben (sentiment, sentiment )

beste heleen

ik vind het ook dat de tijd snel gaat mijn lieve meid is nu twee , dus hoeft ze nog niet naar school en kan ik nog twee jaar met haar knuffelen enz enz .
ik heb het nodige meegemaakt met haar en zou graag de tijd nog eens over willen doen , maar dan dat ze gezond is .
ik heb het eerste jaar echt niet kunnen genieten van der .

hopend straks in de toekomst dat het met de tweede wel goed gaat en dat ik er dan wel kan en mag genieten van de kleine .

gr de mama van leyla

veronique daniels