Pfff wat een werkje

Van de week heeft Evianne onze hele gele bank heel mooi gemaakt met een medicijn voor het aquarium. Gelukkig heeft ze niks binnen gekregen en was het niet schadelijk. Pappa was even naar de wc, ikke werken en joost mag het weten hoe ze dr aan kwam. De hele bank onder de groene vlekken en spatters zoals ok de kat die er nietsvermoedend op lag te slapen. We kregen het geeneens van dr handjes laat staan dat we het uit de bank kregen. Nu kunnen alle overtrekken en kussenhoezen in de wasmachine, maar natuurlijk geen vlekkenmiddel bestand hiertegen. Nou dan maar verven, donkerblauw want dat zou de groene vlekken overheersen. Eerst moest alles met zwart geverfd want blauw op gele stof wordt groen en die kleur kon ik effe niet meer zien hahahaha. Daarna alles met blauw. Ging dus ook midden in het verven de wasmachine stuk, waarschijnlijk een los contact of zo dus moesten we steeds in de gaten houden of ie wel zou draaien en anders effe aan de moter rommelen. Ik was bang dat het niet goed zou lukken, was er inmiddels ook erg gaar aan, maar moet zeggen dat het erg netjes is geworden, nu nog wennen aan een nieuwe blauwe bank .

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

had ze niet beter gewoon kunnen zeggen dat ze die bank niet mooi vond???

jeetje, wat zul je bezig geweest zijn, en dan zal je net zien dat je wasmachine er ook nog de brui aan geeft.

maar alles weer goed: gefeliciteerd met je blauwe bank. enne: als ze daar groen op morst, dan valt dat veel minder op hoor, dat als troost

mo

9 wasmachines waren het in totaal en dan heb ik het alleen maar over het verven.

hier effe foto`s van de blauwe bank. Hahaha

Ziet er leuk uit jullie oude / nieuwe bank.
Onze bank kunnen we ook wassen (is ook wel eens nodig) maar ik durf het niet zo goed.

Heb je 'm in de droger gedaan of gewoon laten drogen. Moest je 'm toen nog strijken?
Het idee alleen al staat me tegen.
Misschien dat ik 'm wel naar de stomerij breng (de hoes).

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Wow
Wat een werk kan zo’n ukkie je bezorgen hè
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het resultaat ERG mooi vind!
Maarre…NEGEN wasmachines…pfffffffff
Dat staat mij ook tegen ja

Groetjes, mamma van Stephan

De hoezen zijn allemaal 100% katoen, ik heb ze altijd op 40 graden gewassen, maar nu moesten ze op 60 voor het verven. Ik doe ze nooit in de droger en strijk ze ook niet want het zit er toch zo strak om dat eventuele kreukels na een dag al weg zijn.

hahaha ja die vloer heb ik mee helpen leggen nog net voordat Evianne geboren werd. Was een tweedehands houten vloer ( geen parket dus ). 5 euro per vierkante meter hihihi daar koop je niks voor verder voor op de vloer joh.

Ehm…nee.
Voor 5 euro per vierkante meter niet
Gaaf zeg!

Groetjes, mamma van Stephan

goed gelukt je bank.
en idd: mooie vloer.

in mijn vorige huis had ik chipwood vloeren liggen, normaal gebruik je dat als ondervloer, zijn allemaal houtsnippers, tot een plaat gelijmd. ik heb de platen zo neergelegd, en afgelakt.
is trent geworden, broer heeft het nu ook, en kennissen van me ook.
toen de makelaar kwam voor de taxatie toen we gingen verkopen kwam binnen en zei: schitterend, en schreef het meteen op: prachtige houten vloer door het hele huis jaja, ik ben crea kwam door budget tekort, en toen zag het er heel mooi uit, kom je bij toeval achter.

nu ook tweedehans vloer liggen, op marktplaats parket gekocht, alle lijmresten af moeten schrapen, maar toen hadden we voor 200 euro parket in het hele huis, ook geinig. effe werk, maar dan heb je ook wat

mo

Ik moet wel zeggen, het resultaat mag er zijn! Harstikke mooi geworden die blauwe bank. Zo is 't net of je een nieuwe bank hebt! Alleen moeten die kids dit soort dingen niet te vaak uithalen, zo blijf je bezig.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Zeker wel mooi geworden die bank, heb je gelijk weer een ander interieur hihi groetjes…

Als ik jouw verhaal lees ben ik blij dat onze bank al donkerblauw is. Maar gelukkig hoeft onze wasmachine zich ook niet te vervelen.

Groetjes,

Marijke, mama van Bas en Wendy

mooi geworden de bank