Pfff was een lange dag!

Onze tante is gecremeerd vandaag, om half 1 moesten we weg want het was bijna een uur rijden, om half 2 de kerk dienst heel mooi was het, om half 3 de crematie ook weer een hele mooie dienst, met de naaste familie brachten we haar via een mooi pad naar een huisje wat op een dijk staat ( waar ze dus werd gecremeerd… heel mooi verder kunnen we ze niet brengen maar toch ook heel emotioneel, je ziet de klep van de oven zeg maar, de deuren gingen dicht en 5 min later weer open wel een raar idee dat het dan echt over is. maar toch was het wel heel mooi we hebben haar echt tot het laatste stuk begeleid.

ben nu een beetje leeg

Tries

doe rustig aan wijffie !! ik heb aan je gedacht!

groetjes Kim, mama van

en

doe ik ook ga zo ff lekker bank hangen met mijn mannetje goede film kijken!

Tries

Klinkt idd heel mooi en tegelijkertijd ook best heftig…
Geniet lekker van je filmpje. Meestal ben je wel kapot na zo’n dagje…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

hoi tries
ik wens je heel veel sterkte na zo n in grijpen de dag. doe het lekker rustig aan

groetjes marielle mama van tanja

Wij wensen je ook heel veel sterkte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hoe is het nu met je? Ben je al een beetje bijgekomen?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Gaat goed hoor! met zulke dagen ben je toch je nog meer bewust van het feit dat je moet leven hier en nu hihi pfff zwaar onderwerp… maar toch is het zo gister de kids een exstra knuffel gegeven toen ze heerlijk lagen te slapen…en nu tja alles gaat gewoon weer door! (altijd al een raar idee gevonden met zulke dingen)

Tries

Ja, maar voor jou gaat het leven door hoe erg het ook is voor degene die er niet meer is.
Rust maar goed uit en geef die kids ook maar een extra knuffel van mij (en neem er zelf ook 1)!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).