Joey heeft nu al ruim twee weken smiddags niet geslapen… Hij gaat wel naar bed, maar gaat na een kwartiertje zo gigantisch over de touren huilen, dat het echt totaal geen zin heeft om hem te laten zitten daar… Gevolg is dat hij smiddags om een uurtje of 4-5 zooooo vervelend wordt! Jessey moet het ontgelden en ook papa en mama worden er niet goed van! Als ik hem echt om elk stout dingetje in de gang moet zetten kan ik hem daar maar beter laten de hele middag…
Nu is het ook nog zo dat hij sinds een paar dagen 's avond of snachts huilend wakker word en dan ook een drama gaat schoppen, waar Jessey dan weer wakker van word en daar gaan we weer! Zucht… Hij kan nog helemaal niet zonder middag slaapje, maar ik krijg het ook niet voor elkaar om hem te laten slapen… Hij ligt er 's avonds om 6 uur of half 7 nu al in! Hij slaapt smorgens wel tot 9 uur. Ik heb geprobeerd hem later naar bed te doen smiddags, ik heb geprobeerd hem ‘‘even te laten spelen in bed’’ (in de hoop dat hij dan gaat slapen) hem eerder naar bed te brengen, hem om de andere dag te laten slapen, maar nu weet ik het echt niet meer! Hij ligt nu alweer bijna een half uur te brullen in bed, bah! Ik haal hem maar op zo, om dan fijn de hele rest van de dag hem elke 5 minuten in de gang te gaan zetten… Iemand nog tips?
Groetjes Anouk