Pfff veel bij te lezen! haha

Hallo ladies allemaal,

Ff snel gekeken bij de topics, en tjeempie jeempie, wat veel! Moet alles bij lezen. Dat doe ik maar vanavond (mooi weer nu). Terug van vakantie, dus moet veel internet “werk” doen hahaha.

Ik zag in de gauwigheid wel, dat Peet weer gaat werken. TOPNIEUWS!!!

Nou tot vanavond dan maar weer Ikkeben.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

leuke vakantie gehad???

Kussies

Ja was prima weekje hoor. Zijn met schoonouders naar Centerparcs in Zandvoort geweest. Veronica blijkt zwemwonder te zijn hahaha. Die wilt alleen maar kopje onder! Doet ze dr neus en ogen dicht, springt van de kant (met zwemvest om hoor), zo het water in. Gauw op zwemles zetten, die meid. Lucas vond het zwemmen best leuk, maar alleen als ie getild werd, in het water. Schoonpa heeft voor het eerst sinds zijn grote operatie, in een zwembad gezwommen!!! Hartstikke goed van hem. Zelfs van de glijbanen is ie geweest (Veronica trok hem gewoon mee hihi). Het was koud aan het strand, we hadden net de verkeerde week daarvoor uitgekozen, maar dat mag niet deren hoor. Schoonouders hebben echt ALLES voor ons betaald! Nog nooit zo goedkoop op vakantie geweest… En toen we ze daar een bloemstukje voor gaven, vonden ze dat nog “véélste gek joh” ook.

En dan nog anderhalve maand (31 mei), want dan gaan we naar Saarburg met zijn vieren. Lekker hoor.

Nou ik ga ff lezen.

Met Kim en de baby ook alles in orde?? Heb je nog iets aan mijn woorden gehad, van dat mailtje?

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

zoooooo heerlijk hoor op vakantie.zo te lezen hebben jullie een heerlijke tijd gehad

en idd lekker op zwemles doen hoor waterratje als ze dat zo gelijk alleen doet goed hoor

groetjes bianca

Hoi Monique,

Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!!
Ik ben er ook weleens geweest (tot voor kort heette het nog Gran Dorado Zandvoort) en het is daar echt ontzettend leuk.
Grappig dat die kleine zo gek is op zwemmen! Beter zo dan andersom hoor. Stephan piept al als hij water in zijn ogen krijgt als ie in bad zit, hahahaha!! (terwijl hij op vakantie toch gek was op het zwembad …maar ja, toen was hij wel nog een stuk jonger dan nu. 10 maanden was hij toen) Wie weet veranderd het bij hem nog!

Liefs, Bianca

onze Shannen was ook zo´n pieperd in het zwembad. Wij zijn begin maart naar centerparcs geweest, naar het Heijderbos, en toen was ze niet uit het water te krijgen gewoon. Dus bij ons is het over gegaan, ze heeft er alleen nog wel een hekel aan als er veel gespetterd wordt en ze water in haar oogjes krijgt.

Christa

heerlijk hoor wij gaan in september duurd nog ff maar heb er nu al zin in hihi

kussjes Tries

Jaaaah, lekker zeg.
Als het goed is gaan wij eind augustus een weekje naar de Beekse Bergen.
Ik ben benieuwd.

Leuk om te horen dat het zo’n leuke vakantie was.

Groetjes Miriam

Nou Armanda, ik duim voor je hoor, wat dat weer betreft! Ik hoorde net dat ze voor morgen kans op SNEEUW voorspeld hebben. Hoe verzinnen ze het?? Gelukkig duurt het nog even voor het Pasen is. Tegen die tijd is het vast weer van dat heerlijke weer als wat we een paar weken geleden hadden. Lekker veel zon enzo!
Alvast veel plezier!

Groetjes, Bianca

April doet wat ie wil !

tenminste dat heb ik altijd geleerd op school

Kussies