Oke vandaag is echt een rot dag,
Rico peutert er flink op los, wil niet slapen niet eten niks.
alleen maar zeuren schreeuwen brullen krijsen en huilen.
niks is goed.
we hebben vandaag wel even lekker kunnen kleuren dus dat is wel positief, daar heeft zelfs mama zich mee vermaakt (met dank aan michele, top wijfie!)
maar pfffff zucht…123456789 10…
dat is de omschrijving van vandaag
Pfff peuters!
@Mriek: ja zo heb ik m nog nooit meegemaakt, maar waar ik net achter kwam hij had een zure luier en ik had het niet in de gaten, daar heeft ie dus bijna 10 minuten in gelopen, ik weet het opzich valt het mee maar rico’s huid kan niet tegen ontlasting zeker niet als ie zuur is.
dus hij was KNALrood op zn billen, echt superzielig dus daardoor werd zijn brul en zeurpartij erger, maar het was al in volle gang daarvoor hoor overal aanzitten wat niet mag, op de tafel klimmen op de bank springen…nouja je kent het wel. Rico is even flink aan het draken gegaan
@Sje: hahaha jajaa dat hoort erbij he… maargoed het is vermoeiend vandaag. zit al niet geweldig in mijn velletje maar daar kan de kleine man natuurlijk ook niks aandoen. zucht… mama puberteit kan dat ook?
Sneu, dat je die luier over het hoofd zag. Nou ja, kan gebeuren hoor. Vanavond lekker relaxen verder en hopelijk lekker slapen straks! Dan kan jij er morgen weer met frisse moed tegenaan!
Groetjes,
M
Ik denk dat Rico en Seth handen kunnen schudden.
Seth is ook weer flink de grenzen aan het verkennen, en heeft ook dunne luiers.
En laat ik nu net de komende 3 dagen vrij zijn, dat wordt gezellig
We gaan maar veel leuke dingen doen denk ik.
Liefs, Anne