Pfff! Hoeveel kan je hebben op een ochtend?

Ahhaha Nieuwschierig?

We zitten idd niet in Nieuwland, maar Nieuw- en Sint Joosland. Maar da’s zo lang dat we het hier maar simpelweg afkorten tot Nieuwland.
Als het goed is staat in mijn profiel ook nog een link naar onze website als je het precieze adres wilt hebben!

Ik heb ff gekeken en wat zijn die parelarmbanden en zoetwaterparels mooi zeg! Ik vond het wel leuk om misschien met Nikki d’r kinderfeestje bij jullie te doen, maar ik zie net dat het 3 kwartier rijden is, ik had gehoopt dat het dichterbij was 3 kwartier met die hyper-hoppers zie ik niet zo zitten hahaha! Jammer, jammer, jammer… is wel iets origineels…

Jaa de kinderfeestjes zijn leuk!!! Zeker vanaf een jaar of 9, dan zie je vaak dat ze veel preciezer gaan worden, mooie kraaltjes die bij elkaar passen zoeken enzo. Bij jongere kinderen zie je meestal dat ze zo groot mogelijke kralen pakken, en allerlei bonte kleuren en vormen door elkaar.
Haha hoe ouder ze worden, hoe langer ze er over doen kinderfeestje zijn we gemiddeld zo’n 1,5 uur bezig … en een workshop met volwassenen ruim 3 uur!!!

Jammer dat je niet komt maar eh… kan me er wel wat bij voorstellen dat je het niet ziet zitten met een stelletje stuiterende meiden in je auto