Hoi meiden,
Enige tijd geleden postte ik al dat binkie 's avonds zo onrustig is en dat is hij nu 4 maanden verder nog steeds. Hij heeft een beetje verlatingsangst lijkt wel omdat hij ook overdag als we hem in bed leggen heel erg overstuur kan gaan huilen als we weglopen. Meestal valt hij overdag wel in slaap na een inslaapvalhuiltje maar 's avonds is een ander verhaal. Hij gaat tussen 19:00 en 20:00 uur naar bed. Inmiddels valt hij dan wel in slaap maar niet langer dan 45-60 minuten. Daarna gaat hij niet meer slapen tot wij met hem meegaan. Nu doen we dat dus tussen 21:00 en 21:30 uur. Natuurlijk prima als we dan meteen kunnen gaan slapen maar dat is niet zo. Binkie drinkt bij mij en gaat dan zijn bedje in (hij slaapt trouwens bij ons op de kamer). En dan begint het huilen/jengelen wat rustig 1,5 uur kan duren. Dan wordt het echt overstuur huilen. Als we hem dan laten liggen valt hij in slaap maar dan is hij na een uurtje weer wakker. Hij wil dan eigenlijk aan de borst. Dat vind ik helemaal niet erg maar als ik hem slapend in bed leg wordt hij ook na een tijdje weer wakker. Als we hem kunnen troosten in bed slaapt hij meteen door.
De afgelopen twee nachten komt hij nog een keer terwijl hij normaal gesproken lekker doorslaapt.
Wat is er toch aan de hand? Herkent iemand dit? Heeft er iemand tips zodat ons heerlijke ventje wat rustiger kan gaan slapen? Het is zo zielig voor hem. En ook wel een beetje voor ons
groetjes,
Wendy
Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…