Pfff....fitness :-D

Ik heb regelmatig last van rugklachten, en regelmatig zijn ze behoorlijk lastig (bekkenscheefstand etc.).
Dus met regelmaat loop ik bij fysio, manuele therapie etc.
Echt een “wrak” dus, hahaha!!!
Nu ben ik op advies van de fysio met fitness begonnen (jaja! )
Dat mag 10x onder begeleiding van de fysiotherapeut en daarna ga ik naar een “gewone” sportschool.
Heb me al ingeschreven.
Dus eh…dit anti-sportmeisje sport nu 2x per week een uur!
Ben net weer geweest.
Hahaha!
Moest ik ff kwijt hoor!
Is zeldzaam nieuws

Groetjes, mamma van Stephan

zooooooo sportief hoor hahaha

ik heb dat ook gedaan bij de fisio vond het aardig aan de prijzige kant toen en ben maar gestopt hahaha slap he

maare suc6 in iig

Goed hoor van je fitnessen. Veel plezier tijdens de fitness.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Ik vond het heerlijk om te doen, maar ben er helaas mee gestopt. Jammer dat je zo ver weg woont joh anders ging ik graag met je mee weer. Nou veel fitness plezier dan maar he

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Heeee Jolanda, zo te zien heb je verder geen weeen gekregen na vannacht?

Enne…wat betreft fitness: ik krijg 10x (dus 5 weken) vergoed van het ziekenfonds.
Maar ik sta dus ook al ingeschreven bij een andere fitness-school die binnenkort open gaat.
Daar ga ik dan verder.

En ja, ik heb dan inderdaad doorzettingsvermogen nodig om verder te gaan met sporten.
En op sportgebied ben ik helaas echt niet zo’n doorzetter.
Maar dit keer wil ik het gewoon echt niet opgeven.
Dus ik probeer het nu zo leuk mogelijk te gaan vinden.
Dat ik dan straks echt voor mijn plezier ga en niet alleen maar "omdat het goed voor me is"
Snappie?

En van de voorzitter van de stichting vrienden Hongarije heb ik tot nu toe niks meer gehoord. Die zal het wel even erg druk hebben met de naderende komst van de kids naar Nederland (over 4 weken al!)
Dus ik wacht het nog even af.

Zulk sportief nieuws is natuurlijk een vermelding waard. Alleen is de reden minder leuk (rugklachten). Ik hoop dat je er iets aan hebt op dat gebied, maar ook dat je er veel plezier aan beleefd.

Ikzelf vind sporten heerlijk!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Ja, en dat laatste hoop ik binnen een week of 2/3 ook te kunnen zeggen!! (“sporten is heerlijk”)