Pfff, fijne timing....hij heeft koorts :(

Tsja, hij was al doodmoe steeds…al een paar weken eigenlijk.
En vandaag helemaaaaal…
En ja hoor, hoge koorts
Op zich niet zo’n ramp, maar ik heb net al een discussie met hem gehad over morgenochtend.
Hij wil namelijk persé mee om Vivien op te halen (ruim uur heen en uur terug + daar nog zeker een uur wachten)
Maar als we terug komen na een aantal uren, dan is het al middag en komen Cheyenne en Darren uit school.
Die komen dan hier hun verjaardag vieren (ze worden 10 jaar morgen)
Dus…deze mamma vind het téveel van het goede als hij dan morgen ALLES wil…en voorziet dus erge moeilijkheden

Nou ja, hij heeft 1,5 sinaaspril op en ligt al in bed.
Kan alleen maar hopen dat het over is morgenochtend.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

he wat vervelend! Arm mannetje had ie zich daar zo op verheugd !
Maar klinkt inderdaad wel als een beetje teveel van het goede als ie niet lekker is, wel een doorzettertje trouwens! Hopelijk voelt ie zich morgen beter…

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ahhh wat sneu, kan me voorstellen dat hij wel overal mee heen wil, maar als ie koorts heeft zou ik het niet doen, beterschap ermee, hopelijk is hij morgen weer beter!

Groetjes Nathalie & Co

En is het nu met Stephan? Kan hij mee Vivien ophalen?

Veel plezier in ieder geval.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hij heeft praatjes voor 100000 en verder heeft hij nog wel koorts maar zo vroeg op de ochtend is het best te doen.
Hij gaat dus mee
Hij zal wel afknappen daarna misschien, maar dat zien we dan wel weer.
Bovendien slaapt ie waarschijnlijk wel in de auto.
Ben tot half 1 vannacht met hem bezig geweest en om kwart over 6 () was het: mamma? Cheyenne en Darren zijn jarig vandaag he!!! (hihi, thanx Steef )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 18 Jul 2005 08:47:19

Ahhh wie weet heeft ie het gewoon van de spanning, kan best he!
Nou toch een fijne dag vandaag, laat hem wel goed drinken want het word megawarm, dus ook in de auto erg heet als jullie geen airco hebben…

Groetjes Nathalie & Co

Pffff, gelukkig hebben we airco!
Maar inderdaad, ik let er extra op dat hij veel drinkt.
Thanx!

Ahhhhhhhh gossie, hopelijk is het gauw over en kunnen jullie lekker met Vivien erbij een feestje vieren. Succes !!!

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Beterschap voor Stephan.

Ik hoop niet dat ie hetzelfde heeft als mijn jongens, want die jojo-en al vanaf woensdag per uur van levendig zijn naar duf met verhoging. En na een dag kwam er ook nog zo’n akelige hoest bij.

arme stephan nou ik hoop dat je gauw weer op knapt .en gefeliciteerd met je broer en zus .hoop dat ondanks de drukte nog gezellie wordt

groetjes marielle mama van tanja

Beterschap Stephan
Hoop dat het leuk was vandaag
En Cheyenne en Darren gefeliciteerd

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word