Krijg net een telefoontje dat mijn opa is opgenomen in het ziekenhuis met hart problemen, en ligt op de IC… Op zijn zusje na dan toch nog mijn enige familie lid je schikt wel ff hij is toch pas 70 jaar
Tries
Krijg net een telefoontje dat mijn opa is opgenomen in het ziekenhuis met hart problemen, en ligt op de IC… Op zijn zusje na dan toch nog mijn enige familie lid je schikt wel ff hij is toch pas 70 jaar
Tries
jeetje dat is idd schrikken tries
heel veel beterschap voor je opa en voor jullie sterkte
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Hij is de oudste van alle eigelijk Mijn oma is 63 geworden mijn moeder 43 mijn vader 32 (wordt ik volgend jaar pffff) en ga zo maar door, soms beangstigt het me wel, oke 70 is een behoorlijk leven zeker in vergelijking maar toch…
Tries
Jee, heel veel sterkte Tries!!!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Heel veel sterkte Tries.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Heel veel sterkte Tries!!
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)
Och jee tries wat moeilijk zeg, en wat heb jij kort mogen genieten van je ouders
Ons mam is nu 57 en ons pap is 55 m’n oma is maar 63 mogen worden en m’n opa 77 (moeders kant)
Paps kant heb ik opa niet/nauwelijks gekent en m’n oma heb ik gelukkig nof die is nu 87, en gelukkig nog redelijk fit voor haar leeftijd…
Ik wens je alle sterkte, hier brand het kaarsje…
Groetjes Nathalie & Co
Dankje meiden…
Ik ben vanmiddag bij hem geweest en hij is ondertussen van de ic al weer af… maar wel nog aan de bewaking, echte uitslagen heeft ie nog niet, zal morgen wel komen hoop ik. ik merkte dat hij erg is afgevallen en behoorlijk in de war is, hij wist zelfs niet meer dat zijn vriendin vanmorgen naar hem had gebeld…
Hopelijk weten we van de week meer…
Tries
Ohh gelukkig!
Hopelijk knapt ie snel weer op!!
Beterschap voor je opa!
Groetjes Nathalie & Co
Fijn dat hij weer van de ic af is. Hopelijk knapt hij nog verder op, ik zal duimen!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
lieve tries wens je heel veel sterkte dikke knuffels
groetjes marielle mama van
10-10-01
hee gelijkkig is hij van de ic af,meis nogmaals sterkte en ook hier brand een kaarsje
Bianca,Dylan & Kaitlyn
oh jeetje tries!! heel veel sterkte!! hopelijk heb je vlugf een uitslag!
liefs jessica, &