Hoi allemaal,
Wat een week heb ik achter de rug. Onze dochter was echt aan het vreselijk peuterpubberen. Alles wat ik wilde gaan doen of met haar normaal doe was niet goed. Alles moest bij haar tegenovergesteld. Bijv zelf aankleden met het vastknopen van haar broek toe. ( kan ze echt nog niet een pyama met grote knopen al wel maar een broek nog niet ) ze wilde zelfs haar nachtluier zelf aan doen. Ze deed er ook echt alles aan om het slapen gaan uit te stellen van heel lief zijn en ah nog een puzzel tot heel hard gillen en stampei maken in bed 1,5 uur lang. Midden in de nacht net doen of ze klaar wakker was en hard gaan zingen wat helaas nog niet veel op zingen lijkt tot weer gaan huilen omdat de gevraagde aandacht niet gegeven werd. Heel veel neeeeeeeeee zeggen en dingen doen die ze absoluut niet mag doen.
Gevolg best veel strafmomenten op de trap doorgebracht zelf op een verjaardag meestal is ze dan wat meegaander. ( ze sloeg een ander kindje behoorlijk hard omdat het speelgoed pakte waar zij niet mee speelde maar nu ineens wel mee wilde spelen)
Je kan je mischien voorstellen dat ik het behoorlijk had gehad op donderdag. Papa had heel toevallig een drukke week dus bijna niet thuis met eten en naar bed brengen enzv. Ik kon er echt lettelijk achter het behang willen plakken. Wat was ik blij dat ik twee dagen werk even geen strijd.
Ik ben er behoorlijk chaggie van geworden en moe. elke keer die strijd. Ik hoop echt dat dit niet deze week doorzet en dat het een erg tijdelijke fase was.
iemand “de tip” behalve negeren en straffen.
lon106