Stond vanmorgen op en kwam erachter dat ik allemaal zwarte (soort “blinde”) vlekken voor mijn ogen had. Je ziet dan maar voor de helft ofzo. Heel irritant.
Ik baalde als een stekker want ik wist dat ik vlak daarna gigantische migraine zou gaan krijgen (daar hoort dit bij). Nou heb ik wel vaker migraine, maar zodra ik dat gedoe met die vlekjes weer krijg is het altijd extra erg.
Gauw zware pijnstiller ingenomen (de kinderen komen namelijk ook altijd op woensdagochtend/middag na school dus ja…dan is het wel errug handig als het over is!!)
Gelukkig is die migraine wat minder geworden.
Maar…was dus nog niet klaar voor vandaag blijkbaar.
Want: ik struikel vanmiddag dus over speelgoed van de kinderen en kletter echt keihard met mijn knie op de drempel van de buitendeur (die stond even open).
Ik moest echt ff op adem komen van de pijn (ging zowat van mijn graad, hihi).
Maar goed, ik meteen naar boven om er Arniflor zalf op te doen (helpt meestal goed tegen dat soort dingen) zie ik opeens dat er een heel stuk uit mijn knie steekt!!
Net alsof er een bot helemaal scheef was gaan staan. Het stak recht vooruit.
Schrok me rot, meteen aan Peet gevraagd wat hij er van vond en toen de huisarts maar gebeld.
Hup…3 kids in de auto en op naar de huisarts.
Die dacht dat er OF een stuk bot van mijn knie was afgebroken, OF dat er een supersnelle bloeduitstorting ofzoiets had plaatsgevonden.
Meteen door naar het ziekenhuis voor rontgen-foto’s.
Bleek het dus super-druk te zijn, moesten we bijna 3 kwartier in de wachtkamer zitten mt die kinderen!
En ik had natuurlijk al de zenuwen (zag me al met mijn been in het gips) en Peet moest al zowat naar zijn werk…pfff
Uiteindelijk foto’s genomen en de conclusie was: niks aan de hand.
Gelukkig maar! Geen gips!!
Maarre…NIKS aan de hand??? Had (en heb) dus wel hartstikke veel pijn en kan er lastig op lopen.
Maar dat moet je dan verder met je huisarts uitzoeken. Leuk, was inmiddels al half 5.
Gauw huisarts gebeld en die zei dat ik het een week lang moet inzwachtelen. In van dat verband.
En NIET belasten…Hahaha!!!
Met een peuter van twee jaar zeker, hahaha!!
Nou ja, in ieder geval geen gips gelukkig!!
Alleen hopen dat het gauw over is nu.
Maarre…morgen een wat “rustigere” dag hoor!!
Groetjes, Bianca
Gewijzigd door - Bieb op 05 Nov 2003 19:14:29