Pff...schrok me rot

Ik was boven ff aan het bellen met Peter en Steef was ondertussen op ons bed aan het springen (hij weet dat hij dat niet mag maar ja…kleuters hè )
Ik zie hem dus springen en vervolgens op bed vallen.
Niks bijzonders op zich.
Maar hij begint me toch te gillen en te schreeuwen!!
Pffff…ging door merg en been zeg maar.
Mijn moeder kwam ook meteen aanlopen (die was hier ff) en de foon heb ik maar gauw neergelegd.
Blijkt dat Steef zijn knie had verdraaid.
Nou is hij dus helemaal geen kleinzielig type. Die hoor je echt nooit huilen.
Dus nu schrok ik des te meer van zijn gegil en geschreeuw.
Had echt zoiets van: oei, dit is menens.
Meteen met ijs gekoeld en Arniflor erop.
Even laten bijkomen op ons bed (hij zag helemaal wit, arme kleine boef )
Na een tijdje ging het wel weer…dacht hij.
Totdat hij zijn knie wilde buigen. Niet dus. Dat deed nogal pijn.
Nou ja, een half uurtje aangekeken en maar in bed gelegd.
Hij was doodmoe, dus wat dat betreft…

Morgenochtend maar ff kijken hoe het dan gaat.
Denk dat ie wel geluk heeft gehad.
Maar pffff…wat kan je dan schrikken zeg !

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 27 Oct 2005 20:02:51

JEE wat een schrik zeg ! Pfffff kan het me helemaal voorstellen zeker als ie normaal niet kleinzerig is, hopelijk is het inderdaad niet ernstig en gaat het morgen een stuk beter, hou ons op de hoogte hoor !

Dat doet volgens mij ook heel zeer, je knie verdraaien. Ik hoop dat het niet zo verdraaid is dat ie er last van blijft houden. Of erger, dat er iets gescheurd is (zoals een jongetje van Jens zijn leeftijd door het springen op de trampoline, nog niet eens door een val dus).

Ja, ik ben erg benieuwd of hij er morgenochtend nog last van heeft.
Het was de zijkant van zijn knie.
Stond er weer eens van te kijken hoe goed hij dingen kan verwoorden trouwens
(“Nou, mijn hoofd ging draaien en mijn voet ook maar één voet dat bleef staan op bed!” Oftewel: verdraaid dus)
Ik ben dr eerlijk gezegd nog naar van als ik weer aan dat gegil en geschreeuw denk, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 27 Oct 2005 21:45:55

Ohhhhh arm manneke, dat zal schrikken geweest zijn zeg!!

Ben benieuwd morgen!

Groetjes Nathalie & Co

Hoe is het met de knie van Stephan vanochtend Bieb ?

hoe is het met stephan .jee man ik schok ook zeg .o en dat is echt pijnlijk .ik heb het een tijd terug gehad met me knie poehe .sterkte hoor

groetjes marielle mama van
10-10-01

auwwwww dat doet zeer,arm mannetje

hoe is het nu met hem bieb

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ach wat sneu. dat doet echt zeer ja!!

hoe is het vandaag met het mannetje?

hou ons op de hoogte

veel liefs mignon

ow jee das echt schrikken arme kleine vent! is zijn knie weer beter vandaag? geef hem allesinds een dikke zoen van mij erop (bij stefke helpt dat meestal)

liefs jessica, &

Vanmorgen deed het nog wel pijn als hij erop liep.
Moest hem de trap aftillen etc.
Maar als ik aan zijn knie kwam (erop duwde, voelde) dan deed dat geen pijn. Alleen als hij erop staat.
Hij zei ook dat het "wiebelt"
Maar verder niet dik ofzo.
Dus ff afgewacht en aangekeken.
Einde van de middag toch maar wel even de assistente van de huisarts gebeld voor advies.
Zij zei inderdaad ook dat het waarschijnlijk zijn banden zijn die opgerekt zijn.
Dus dat hij het vind “wiebelen” klopt dan ook wel want ja…alles zit dan natuurlijk ff wat “losser”
We moeten er een rekverbandje omheen doen zodat hij even wat meer steun heeft en dan moet het na het weekend echt beter zijn.
Als hij nou maandag nog steeds last heeft dan moeten we alsnog even langskomen bij de huisarts.
'K vind het zelf best wel sneu want hij houdt zich over het algemeen groot maar je ziet aan zijn koppie dat het pijn doet.

ja dat kan ook behoorlijk zeer doen,nou hoop dat het verbandje helpt

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ahhhh nou hopelijk gaat het snel beter, de week van de knie lijkt het wel
Eerts Demi en nu Stephan Moet niet gekker worden hier

Beterschap!!

Groetjes Nathalie & Co

beterschap stephan .probeer maar lekker uit terusten .

10-10-01

arme vent!! hoop dat ie gauw beter is…

liefs jessica, &

quote:
de week van de knie lijkt het wel Eerts Demi en nu Stephan Moet niet gekker worden hier

Ja idd, nu je het zegt!!

quote:
quote:
de week van de knie lijkt het wel

Dan haal ik NU mijn kinderen uit de boom.

groetjes,
Armanda

WHAAAAAAAAAAhahahahahaha, arme jochies snappen er niks van, zie het zo voor me.

Hahahahahahahahahahahhahahaaha!!!

whoehahahahaha…

liefs jessica, &

hoe is het nu met stephan???minder pijn

10-10-01