jaja onze meid van 15 maanden heeft beslist dat ze geen melk meer lust!!
heb al vanalles geprobeert van alle soorten groeimelk tot groeimelk met een smaakje,nesquick of cereals met vanille of honing en gisteren eens volle melk met wat suiker maar niks wilt lukken.hebben er nog meer mensen dit meegemaakt?
groetjes
Pff melkproblemen
Ja hoor, me dochter was er ook zo eentje. Ik heb me er nooit druk om gemaakt, ze dronk wel veel water, roos vicee of appelsap( soms). Nu is ze 3,5 jaar en drinkt elke middag nesquick.

ochzp ja water mer roose vice of appelsap gaat er wel goed in hoor.ik maakte me eigenlijk meer zorgen omdat ze zeggen dat ze op die leeftijd toch nog zo een 500 ml melk binnen moeten hebben nouja daar zit onze pruts zeker niet aan hoor.
groetjes
ie van mij ook niet hoor, ik compenseerde dat wat met vanillevla, danoontjes ed. Verder dan wat extra vitamine D ( dacht dat het d was ) Maar vooralsnog maakte ik me er verder niet zo druk om. Wil ze wel pap ?

ik ga straks een vanillepudding maken en kijken of ze dat lust voorlopig.petit gervais lust ze ook niet echt graag net zoals beleg,honing op haar boterham gaat er wel in of confituur en heel sporadish een een stukje jonge kaas.wat at jouw kindje zoals als beleg aan die leeftijd?is de enige van alle drie mijn kids die een beetje meoilijk doet over eten.
groetjes
mijn zoon lust ook geen melk,die krijgt yoghi of chocomelk
me dochter lust alleen milk en fruit
maak me er ook niet zo druk om,savonds eten ze wel gelukkig pap dus krijgen ze gewoon daar weer een dubbele portie van hebben ze wel genoeg melk producten binnen
en de oudste lust ook alleen maar chocopasta op brood me dochter gelukkig wel alles,alleen kaas niet die eet ze liever zo op
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Oh, die melk. Ik kan me al niet meer herinneren wanneer Joel met smaak een fles of beker leegdronk. Hij vind het gewoon niet lekker. Wel roosvicee en ranja en thee soms. Maar hij drinkt sowieso heel weinig. Soms 100 cc uit een beker over de hele dag. Wel eet hij heel goed, ook fruit en toetjes en we dopen nog steeds z’n broodje in de melk. Je moet wat…
Groetjes, Mariëlle en Joël