Pff goedenmorgen

goedenmorgen dames,

wat was dat een lange nacht zeg, slacht geslapen kleine man was zo onrustig in zn slaap.
hij sliep wel door maar maakte veel geluid,zuchten,steunen,kreunen,af en toe een gilletje of ander geluidje.
hij ligt bij ons op de kamer dus heb alles meegekregen.
maar nu vraag kunnen babys ook dromen? en zijn ze wel vaker onrustig in hun slaap?
dit is eerste keer namelijk dus kende het niet

gr jesje

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Baby’s kunnen zeker dromen, uit onderzoek is gebleken dat ze zelfs in de baarmoeder al kunnen dromen. Ze verwerken alles wat ze overdag meemaken in hun slaap. En ze hebben veel te verwerken, die kleintjes.

En gaat je kleine ook weer niet richting sprong of zit 'ie er al in? Heb het boek zo niet bij de hand, maar als dat zo is kan dat ook meespelen. Je kan 'm natuurlijk in z’n eigen kamertje laten slapen, dan hoor je niet elk kreuntje. Erik lag al vanaf dat 'ie een paar weken was in z’n eigen kamer, ik deed anders geen oog dicht…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nee hij blijft lekekr bij ons :d vind dat een fijn idee, geen idee of hij sprongetje maakt ben dr niet zo bekend in hij was gister precies 10 weken,maar heledag al onrustig,slecht slapen en druk.
heb je toegevoegd op hyves hoor :smiley:

ook ik zou hem zo snel mogelijk op zijn eigen kamer leggen inderdaad ook voor je eigen nachtrust maarja das ieder voor zich. Dylano heeft nooit bij ons geslapen. Ik zie het bij een vriendin van me dat kindje wordt eind mei 2 en slaapt nu nog bij der ouders en daar komt in augustus de twede nu moet alles op stel en sprong in orde gemaakt worden voor een slaapkamer voor de 2 jarige want heeft nog niet een eigen kamer. pf zou er zelf helemaal van in de stress schieten denk ik

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja, babies kunnen inderdaad dromen! Misschien wel over flesjes! Eva maakt die geluidjes ook in haar slaap, zo van: rrrr, uche uche, aaaaa…Ze slaapt dan wel gewoon, maar je hoort het zelf wel. Ze kan zelfs in haar slaap huilen met dichte ogen. Omdat ze zoveel geluidjes maakt, hebben wij haar ook snel op haar eigen kamertje gelegd. Dat scheelde een stuk! Babyfoon uit. Als ze echt iets heeft, horen we dat echt wel. Ik zou Mikey dan misschien toch ook langzaam gaan leren om in zijn eigen nestje te gaan slapen, dan kom jij ook weer tot rust. Hoe lief ik Eef ook vind, ik slaap liever zonder haar op de kamer. Dan houdt ze me toch al vaak genoeg wakker!

Groetjes Rainbow, trotse mama

sarah heeft ook een half jaar bij ons geslapen en eigen kamer heeft mikey niet want hij gaat de grote kamer delen met zn zus en dat gaan we doen als hij half jaar is
dus dat word nog ff uitzingen voor me :smiley:

Minke sliep vrij snel op haar eigen kamer. Ook na een week of drie ofzo. De baby gaat straks ook als alles goed gaat snel naar zijn/ haar eigen kamer. Dat gemurmel en al die geluidjes, pff wij deden er geen oog van dicht. Ook de babayfoon hebbben we snel uitgezet. We horen Minke nu alleen als ze echt huilt en dat vinden we vroeg genoeg !

Kan zijn dat-ie nog net met een sprongetje bezig is en dat-ie daarom zo onrustig sliep.

Groetekes, Sje

quote:
Kan zijn dat-ie nog net met een sprongetje bezig is en dat-ie daarom zo onrustig sliep.

Groetekes, Sje

hijs de heledag al van de leg en wil alleen maar bij mij zijn, nu net eindelijk op bed kunnen leggen na zo lange dag.
vanaf vanmorgen half 10 bezig geweest met hem net fles op kwart voor 9 en maak hem nu ook niet wakker om 12 uur ik ga slapen en zie wel waneer hij komt

hoi

Ja erg herkenbaar haha Jamie doet dat ook ja daarom heb ik hem gelijk in eigen kamertje gelegt dan hoor je dat gewoon niet en als hij erg huilt word je echt wel wakker!Sommige babys hebben dat ook nodig om weer inslaap te kunnen vallen als ze even wakker zijn geworden !

Susses voor zo!

Lilypie Kids birthday Ticker