Pff die vakantie toch elk jaar

We wisten het altijd wel waar we naar toe wilde was eigelijk altijd frankrijk maar eigelijk wil ik dit jaar wel vliegen iets van Griekenland of Turkije, Tunesië enz veel natuur maar ook niet echt de binnen landen iets er tussen in! heeft iemand een tip?

en dan ook nog niet te veel geld hihi

Ik sta voor alles open! maar geen Spanje.

Tries

Liefs Tries

Haha, staat voor alles open maar niet voor Spanje
Nou, daar kan ik inkomen hoor!

Griekenland…ik ben er op het vaste land geweest toen ik 13 jaar was.
Dus niet op een eiland (zoals Kreta etc. etc.).
Ik weet nog dat ik het er onwijs mooi vond en dat we ook naar het eiland Zakynthos zijn gevaren. Dat was helemaal mooi!
En natuurlijk Athene bezocht.

Je wil niet meer naar Frankrijk (snap ik ook wel hoor, dat je eens wat anders wil) maar Frankrijk kwam wel als eerste in mij op toen je het had over dat je ook natuur wil zien.
Het gave van Frankrijk vind ik namelijk dat je vanuit sommige toeristische plaatsjes, binnen no time in het mooie achterland van Frankrijk zit.

Heb je Portugal al eens overwogen?

Enne…Hongarije? Richting Balatonmeer enzo?
Of richting Pécs?
Dat is dus een vrij grote (oude) stad in het zuiden en dan zit je erg dicht in de buurt van bijv. Orfu.
En Orfu is mooi, mooie meren enzo en natuur.

SUPER mooie natuur heb je ook in Zweden.
Echt, onwijs mooi!
Maar ja, je wil waarschijnlijk een graad of 35 denk ik?
Anders zou ik echt naar Zweden gaan!
Staat bij mij bijna bovenaan mijn lijstje.
Alleen weten we al dat we dit jaar naar een camping in Antibes, Frankrijk, gaan haha!

Ik zal nog ff verder denken voor je

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 11 Jan 2005 23:42:04

http://www.gardacamp.com/

is dit niks voor je,schijnt heel mooit te zijn en ook de omgeving,voor de jongens wat te doen en voor jullie,wat ik me wijs heb laten maken he hahaah,ze wilde ons daar ook heen sturen maar hans kan nog geen afstand doen van renesse

Yep Zweden is erg mooi.

Maar Portugal ook trouwens, daar zijn Denn en ik 5, bijna 6, jaar geleden op huwelijksreis geweest. We gaan zeker nog wel een keertje terug.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

We zijn al een paar jaar niet echt meer op vakantie geweest, maar ja wat wil je als je thuis zoveel ruimte hebt en ook aan het verbouwen bent. Maar een jaar of 7 geleden zijn wij ook naar Portugal geweest, dat was echt heerlijk daar. Was vrij goedkoop, vanalles te doen(voor kinderen weet ik niet echt, want daar waren we toen nog niet echt mee bezig hahahaha ) en de mensen daar waren heel vriendelijk. We gaan dr zeker nog eens naar terug.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Portugal hoeft niet perse heel duur te zijn volgens mij.

Als je naar een hele grote badplaats gaat zoals Albufera kost het je méér.

Ik ben een aantal jaren terug in Carvoeiro geweest (wat ik nu geheid verkeerd schrijf ).
Dat is een kleiner plaatsje (maar heel gezellig) met een baai en dus een strandje, een aantal winkeltjes, restaurantjes etc. en er rijdt een treintje (zo’n leuke) waarmee je naar een nog groter strand kan bijvoorbeeld etc. etc.
O ja, en volgens mij ligt er zo’n groot water-attractiepark in de buurt! (marine-land ofzoiets).

En Albufera is er niet heel ver vandaan.

Dus het is ook maar een beetje wat je wil denk ik…

Wil je perse naar een grote, super toeristische badplaats, of mag het ook ietsje minder zijn maar wel in de buurt van een grote stad?

P.S. TOEN vond ik het niet duur.
De laatste jaren heb ik me niet verdiept in de prijzen van Portugal.
Maar ik weet gewoon nog dat er een groot prijsverschil was tussen Albufera en Carvoeiro.

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jan 2005 09:37:21

Ik weet dat Turkye goed koop is. Je moet alleen ingeënt worden tegen hepatitis A (dat geldt tevens ook voor Tunesië.

We gaan elk jaar naar Frankrijk op vakantie we zijn nog niet een keer op dezelfde camping uitgekomen. Gewoon op de bonnefooi lekker rijden en dan op een camping je spulletjes neerzetten.
In Frankrijk heb je prachtige natuur, maar ook Italie is mooi.

Griekenland heb je ook mooie kleine vooral onbekende eilandjes. Nicht van mij heeft daar gewerkt (moet je in op de Margriet cq Libelle site kijken).

Verder Portugal is ook mooi, maar sinds de euro is ingevoerd is daar de prijs flink gestegen. Portugal heeft wel veel kindvriendelijk appartementencomplexen (niet van die bouwwerken maar lekker knus)

Verders heb ik geen tips voor je.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Heee meiden bedankt! ik ga eens verder met zoeken er zitten wel dingen bij war ik goed naar ga kijken jullie horen van me

Tries

Liefs Tries

Succes, bedenk vakantie voorpret is vaak het leukste.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Portugal is geweldig!!!
En tja, ik denk dat de vlucht en verblijf overal ongeveer even duur zijn. Als je perse in het hoogseizoen moet gaan is 't idd duur. Ga je in het naseizoen dan valt 't allemaal wel mee. Vaak zijn er dan ook aanbiedingen. Portugal is qua levensonderhoud wel weer een stuk goedkoper dan de andere middellandse zee-gebieden.
Trouwens Bieb, ik ben 10 jaar geleden naar Zakinthos geweest (duikvakantie) en buiten het duiken om was er werkelijk niets maar dan ook niets te beleven. Wij hebben het ervaren als een zeer toeristisch eiland, dan kun je nog beter naar Spanje. Overigens is Spanje erg groot. Als je de toeristische plekken als Lloret, benidorm etc. vermijd dan heb je daar een geweldige vakantie met veel natuurschoon, prachtige steden, mooie stranden en veel cultuur.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Nee totaal niet, ik ben gewoon een muts ik ga echt geen 100de euro’s aan een vakantie uit geven dat doe ik gewoon niet…

Ik denk dat we of nar frankrijk (toch maar gaan)anders op lastminute wachten

Tries

Liefs Tries

pfff, Tries, moeilijk he. Maarre, honderden euro’s ben je met 't vliegtuig en dan nog een appartementje/hotelletje al gauw kwijt hoor. En dan heb je nog niet gegeten… succes in ieder geval met het uizoeken van je vakantie.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Hoi Tries,

we hebben het gemakkelijk gehad. We hebben een paar jaar gespaard (met m´n schoonfamilie) en hierdoor konden we lekker een weekje Tenerife doen. Ja mijn schoonpa en ma hebben wel wat bijgelegd maar die zijn dan ook 35 jaar getrouwd. Hebben alles betaald. Tja ik weet niet of je dat voordeel hebt.
Maare, lekker naar Frankrijk of Italie is ook leuk. Vind camperen nog steeds leuk. Enne we gaan gewoon op de bonnefooi. We reserveren niks en kunne hierdoor ook lekker doorrijden als we willen.

Nou succes ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Huh ? Vakantie geld voor vakantie ? Hahahaha dan moet je niet zo drastisch aan het verbouwen zijn als wij. Maar ja we hebben dan wel ook een eigen paradijs.

Tja tis maar net wat je er mee doet, we hebben wensen in overvloed (tja wie niet)

Ik ben een mens ik wil graag leuk op vakantie maar no way dat ik al mijn vakantie geld er aan uitgeef… wil namelijk ook nog een nieuw tuinhuisje, nieuwe schutting, nieuwe eettafel (hopelijk krijg ik die met mijn verjaardag) enz enz enz enz…

Op Vakantie gaan heerlijk maar heb het er niet voorover om voor 1400 euro een week of net 2 weken weg te zijn, echt niet dat heb ik er niet voor over…

Dat andere dat wel doen dat zijn weer hun wensen

Tries

Liefs Tries

En het is ook maar goed dat iedereen zo zijn eigen prioriteiten heeft toch?
De 1 geeft zijn geld hier aan uit en de ander liever aan iets anders.

Bij mij is het wisselend moet ik zeggen.
Maar een vakantie probeer ik uiteraard zo goedkoop mogelijk te boeken.
Last minute bijv.
Maar goed, met een eigen bedrijf is het zowiezo anders…
We zien wel wanneer we gaan dit jaar.
De planning is om de eerste twee weken van Juli ofzo naar Frankrijk te gaan. Mijn ouders zijn daar dan ook op een camping met hun caravan.

Maar we zien wel hoor, tegen die tijd.
En hopelijk kunnen we voor die tijd nog een keer met een last minute een midweekje naar Center Parcs.
Heb wel zin om er even tussenuit te gaan eerlijk gezegd…(zucht)

Nou bieb anders ik wel denk dat we in maart maar ff een midweekje weg gaan…

Tries

Liefs Tries

Daan en ik zijn 1 vakantie naar Schiermonnikoog geweest. Jeetje dat vond ik net zo lekker en lijkt me fantastisch met kinderen. Dit jaar zal het wel niet lukken aangezien de nieuwe spruit zo rond begin Juni komt.

tries is camperen niks voor je

wij gaan elk jaar naar zeeland,en wij gaan bijna 4 weken voor 800 euro
en we houden nog flink vakantie geld over wat dan apart gaat voor andere leuke dingen

maar het blijft moeilijk

Kaitlyn.beebiesite.nl

Ja Tries, is camperen niet iets voor je. We zijn vorig jaar 3 wkn naar Frankrijk geweest (effe daarbuiten gelaten dat we van tevoren een “nieuwe” auto en tent gekocht hebben) helemaal niet zo duur uitgekomen (ongeveer €400 met eten en locatie). Wel lekker van die municipal kleine campings.

Groetjes,

Diana moeder van Daan