Peuterspeelzaal!

Hallo mama’s!

Gisteren mailde ik de mevrouw van de Peuterspeelzaal om te checken hoe het met de wachtlijst stond voor de groep waar Jack voor op de wachtlijst staat. Vorige keer had ik te horen gekregen dat de wachtlijst was opgelopen tot mei/juni…
Nu echter kreeg ik te horen dat Jack in maart al kan starten!!! Ik schrok er eigenlijk toch wel van, hoewel ik het ook TOP vind voor Jack natuurlijk…
Een uurtje later kreeg ik echter nog een mail, dat er een uitvaller is en dat Jack dus volgende maand al mag komen!!! IEH!!!

Ik vind het heel leuk voor Jack dat hij mag komen en ga het ook zeker proberen hoor. Maar ik vind het ook moeilijk om hem nu al lost te moeten laten. Ik hoop zo dat alles goed gaat! Dat hij het leuk gaat vinden, niet te erg overstuur is bij het afscheid, vriendjes krijgt enzovoort…Ik kon er gewoon niet van slapen gisteren…gekke mama ben ik he?

Herkenbaar of zou ik echt aan het malen zijn

Groetjes Christa

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Spannend! Nee joh, da’s toch niet gek? Helemaal niet omdat je ervan uitging dat het nog wel even zou duren. En nu kan 'ie ineens volgende maand al.

Logisch dat het dubbel voelt. Voor hem is het leuk, maar dat loslaten hè…

Ik neem aan dat 'ie eerst een keer gaat wennen ofzo?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hihi nee hoor je bent geen gekke mamma.

Mika zit sinds september op de psz en was toen net 2 jaar geworden.
Hij mocht gelijk wennen,ik vond het ook ff slikken,want je moet ze dan een beetje loslaten,en elke mamma vind dat natuurlijk lastig en eng.

Is voor beidden ook een nieuwe ervaring.

Ik denk dat het voor Jack ook een hele leuke en goede ervaring is om lekker te spelen met zijn leeftijdgenootjes.

Geniet lekker van je mannetje,en geloof me je krijgt ze heel anders terug dan dat ze er heen gaan,ze worden dan echt groot ineens.

groetjes Bianca

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Dat is toch logisch dat je dat moeilijk vindt!!!

Je had mij moeten zien toen Nick voor het eerst naar het KDV moest. Vreselijk. Al helemaal toen hij moest huilen bij het afscheid. Maar nu heeft ie het zo naar zijn zin dat hij af en toe niet eens met papa of mama mee wil. Daar sta je dan… ha,ha. Maar liever zo dan andersom toch.

En spelen met leeftijdsgenootjes is ontzettend leuk voor hem. Leert hij ook weer van. En inderdaad ze lijken een stuk groter/ouder als ze er vandaan komen!

Geniet van je tijd met je kleine en succes alvast!

Groetjes Bianca

Vandaag kreeg ik de plaatsingsovereenkomst, per 1 Februari…Jeminee maar 3 weken ofzo…Ik keek naar Jack die braaf op de bank Elmo zat te kijken en ik schoot gewoon vol. Weet niet wat ik heb hoor!

Ik weet eigenlijk, niet of er echt WEN-dagen zijn. Ik weet wel dat we de eerste keer iets later moeten komen, dan kunnen de leidsters hem volop aandacht geven. Dan mag ik ook iets langer blijven geloof ik…

Ik hoop maar dat hij het leuk gaat vinden!!!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

We duimen! Je kleine knul wordt groot. Hou ons op de hoogte, hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oeh spannendddd!!!

Ach de een is er wat makkelijker in dan de ander.
Als ik eenmaal het vertrouwen heb van de leidsters is het oke voor mij.

Wendagen of geen wendagen verschild per PSZ. Hier in de buurt zit er 1 die wel wendagen heeft (steeds met 15min per keer opbouwen) en de ander zegt; eerste keer iets later komen omdat het anders te druk is en daarna gewoon meedraaien.

Heel veel succes komende maand!