Peuterspeelzaal

Even een update hoe het op de PSZ gaat met Nanik

Gisteren is ze weer naar schooltje geweest.

Ze ging al huilen voordat ze naar binnen ging. Ik was werken dus papa moest haar brengen. De juf zei dat papa maar niet te lang moest blijven omdat het anders alleen maar erger werd.

Hij hoorde haar aan het einde van de straat nog huilen. Dewi was nog even stiekem gaan kijken later (zit in het zelfde gebouw als de basisschool) en toen huilde ze niet maar zag er nog wel een beetje verdrietig uit. ACH!!!

Toen papa haar ging halen ging ze weer bijna huilen. Hij was zo ontdaan dat hij vergeten aan de juf te vragen hoe het gegaan was hihihi.

Nou moet ze vanmiddag weer en ze loopt de hele ochtend al te zeggen dat ze niet wil. Nou dat wordt een drama natuurlijk straks.

Ik vind dit echt niet leuk hoor maar ik zet wel door en hoop maar dat ze het leuk zal gaan vinden.

Bianca

ik heb hier zelf nog geen ervaring mee, maar denk dat ik er ook giga moeite mee zou hebben…
Ik vind het moeilijk om hem bij het kdv achter te laten terwijl hij het ontzettend naar zn zin heeft daar… ik breng en haal hem ook nooit. Dus denk dat het daar meer aan ligt. Dat ik het niet gewend ben…
Maar kan heel goed begrijpen dat dit echt niet leuk is… ach gossie hoop dat ze snel went en dat ze het echt heel leuk gaat vinden.

Jade gaat al vanaf 3 mnd naar de kdv, en is 1 augustus overgegaan naar een grotere groep en heeft het heel goed gedaan en heeft het daar erg naar haar zin.

Ik zou (denk ik) een uurtje vooraf dat ze naar de psz moet het vertellen, idd wat ze daar zeggen het afscheid kort houden!

Verder helaas geen tips.

Succes, groetjes Frauk

oo wat zielig zeg!
hier komt maandag ook dichterbij en ben zo benieuwd!
Ik zou er niks over zeggen tegen Nanik en pas zeggen een half uur voor tijd ofzo.
En idd haar wegbrengen een kus en gaan!

Het valt ook niet mee voor die kleintjes, hun wereldje wordt ineens groter en papa en mama zijn er dan niet bij!

Hopen voor jullie dat het straks beter gaat! Geloof goed dat je hart dan breekt als je ze zo achter laat.

succes

Groetjes Gytha

Zo zielig was het.

Ze wilde echt niet naar binnen. Huilen en huilen. Toch al snikkend een puzzeltje maken en toen moest ik weg. Wat een verdriet zeg.
De juf zei dat het best goed is gegaan de laatste 2x maar nu was er weer een andere juf en de juf die haar gisteren had getroost was er niet. Ze vroeg nog aan me waar juf connie was en die was er ook al niet voor haar. Dat viel ook weer tegen voor haar.

Toen ik haar kwam halen ging ze weer huilen. Volgens de nieuwe juf ging het met ups en downs vandaag. PFFF.

Ik ga het er inderdaad niet meer met haar over hebben zoals jullie aangeven. Donderdagochtend moet ze weer.

Bianca

Hebben ze geen vaste juffen???

Mijn dochter heeft het een week of 4 volgehouden om te huilen en indd je hart breekt. Maar ze wennen er echt aan en als ze een karakter heeft zoals mijn dochter, die dus absoluut niet tegen veranderingen kan(nu nog niet goed)
dan heb je het weer bij de kleuterschool en groep 3 en groep 4. Bij mijn dochter was groep 5 de eerste keer dat ze niet huilde pffffff.

Hoop dat het bij jou bij de psz blijft

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Hoi

Er zijn totaal 3 juffen die volgens mij allemaal 2 dagen werken.
Deze juf zag ze dus voor het eerst. Die andere juf was er de vorige keer ook maar die had zich niet over haar ontfermt zeg maar.

Ik ga het ook zeker volhouden tot dat de juffen zouden zeggen dat het echt niet gaat lukken. Het is juist zo goed voor haar.

Ja ik denk dat ze ook zo’n karaktertje heeft hoor michelle. Dat wordt huilend naar groep 1 en wat dacht je van zwemles. En weet je wat het ergste is dat ze mijn karakter heeft. Ik was ook zo volgens mijn moeder. PSZ lukte niet, zwemles lukte niet enz…

En het is bij mij ook allemaal goed gekomen (al zeg ik het zelf hihihi)

hihihi. Hier was het gister nog drama intussen 19 jaar oud en vandaag begonnen met nieuwe baan in brabant en woont voorlopig bij mijn broer in heeft ze een hele gezellige kamer maar was allemaal te veel in eens huilen huilen en huilen. bleef gelukkig der vriend bij der slapen maar ze zat maar te zeggen ik wil terug naar huis pfff dan breekt je hart ook hoor als je dat hoort.

Maar net sms gehad en ze heeft leuke collega’s dus vanaf nu zal het wle beter gaan hoop ik

Liefs Michelle

Ja we komen er nooit meer vanaf van al die ellende hihihi

Bianca

Wat sneu Michelle, hopelijk is ze snel gewend.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Het was vandaag goed gegaan dus al en hele opluchting . Zat toch de hele dag in spanning, heb intussen knallende koppijn.

We komen daar indd nooit vanaf ben ik bang

Liefs Michelle

Fijn dat het vandaag goed ging Michelle. Erg om te weten dat die zorgen om je kind altijd zullen blijven, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

geloof dat het gezegde kleine kinderen, kleine zorgen grote kinderen, grote zorgen aardig klopt

Liefs Michelle

Zucht.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Liefs Michelle

Ik heb ooit eens gelezen dat je de minste zorgen om je kinderen hebt als ze tussen de 4 en 12 jaar zijn.

Dat lijkt wel te kloppen. Dewi hobbelt gewoon mee met de rest. Maak ik me gelukkig weinig zorgen om (maar dat gaat weer komen dus) en met Nanik is er toch iedere keer weer wat waar ik me zorgen om maak.

Vandaag trouwens niet naar PSZ geweest. Ze is een beetje ziek. Snotterig en hangerig.

Bianca

Klopt indd wel die leeftijd, daarna begint de puberteit ed hahahahahhaha

Beterschap met de kleine meid

Liefs Michelle