Peuterspeelzaal

Even een update hoe het op de PSZ gaat met Nanik

Gisteren is ze weer naar schooltje geweest.

Ze ging al huilen voordat ze naar binnen ging. Ik was werken dus papa moest haar brengen. De juf zei dat papa maar niet te lang moest blijven omdat het anders alleen maar erger werd.

Hij hoorde haar aan het einde van de straat nog huilen. Dewi was nog even stiekem gaan kijken later (zit in het zelfde gebouw als de basisschool) en toen huilde ze niet maar zag er nog wel een beetje verdrietig uit. ACH!!!

Toen papa haar ging halen ging ze weer bijna huilen. Hij was zo ontdaan dat hij vergeten aan de juf te vragen hoe het gegaan was hihihi.

Nou moet ze vanmiddag weer en ze loopt de hele ochtend al te zeggen dat ze niet wil. Nou dat wordt een drama natuurlijk straks.

Ik vind dit echt niet leuk hoor maar ik zet wel door en hoop maar dat ze het leuk zal gaan vinden.

Bianca

ik heb hier zelf nog geen ervaring mee, maar denk dat ik er ook giga moeite mee zou hebben…
Ik vind het moeilijk om hem bij het kdv achter te laten terwijl hij het ontzettend naar zn zin heeft daar… ik breng en haal hem ook nooit. Dus denk dat het daar meer aan ligt. Dat ik het niet gewend ben…
Maar kan heel goed begrijpen dat dit echt niet leuk is… ach gossie hoop dat ze snel went en dat ze het echt heel leuk gaat vinden.

Jade gaat al vanaf 3 mnd naar de kdv, en is 1 augustus overgegaan naar een grotere groep en heeft het heel goed gedaan en heeft het daar erg naar haar zin.

Ik zou (denk ik) een uurtje vooraf dat ze naar de psz moet het vertellen, idd wat ze daar zeggen het afscheid kort houden!

Verder helaas geen tips.

Succes, groetjes Frauk

oo wat zielig zeg!
hier komt maandag ook dichterbij en ben zo benieuwd!
Ik zou er niks over zeggen tegen Nanik en pas zeggen een half uur voor tijd ofzo.
En idd haar wegbrengen een kus en gaan!

Het valt ook niet mee voor die kleintjes, hun wereldje wordt ineens groter en papa en mama zijn er dan niet bij!