Peuterspeelzaal

hoi allemaal

jee wat wordt onze meid ineens groot!
Sinds een paar weken zindelijk en nu vandaag krijg ik berricht dat ze na de zomervakantie naar de peuterspeelzaal mag op maandag en donderdag morgen!
Ze is mee geweest een aantal maanden terug om haar in te schrijven en kreeg haar bijna niet mee naar huis en sinds dien zegt ze steeds “mama lieke wil schooltje toe” Ze is er volgens mij echt aan toe.
Dus na maanden zeuren dat ze naar school wil mag ze dan na de vakantie eindelijk! Wel spannend alleen denk ik niet dat lieke zo moeilijk gaat doen, als ze speelgoed en kindjes ziet heeft ze mij niet meer nodig!

Moest straks wel een traantje weg pinken hoor! Ik zei tegen mijn man nu is ze echt ineens groot! Het gaat allemaal zo snel en nu is het kleine er echt af!

groetjes gytha

Oh wat spannend zeg. Ja meissie, nu begint het echte loslaten stukje bij beetje. Alle sterkte, want het is niet niks. Maar…het is ook wel weer een heeeeeeeeeele leuke fase! Komt ze straks met mooie knutseltjes thuis en met liedjes die jij haar niet geleerd hebt. Heeft je dochter ineens een heel eigen leven!

Groetekes, Sje

En met moederdag- en vaderdagcadeaus!
Wat leuk joh, zo te horen gaat dat helemaal goed komen met Lieke.
Wens 'r maar vast veel plezier!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja het gaat zeker goed komen.
en ik ben beniewd of ze cratief is hahah als dat zo is heeft ze het niet van haar moeder hahah
lijkt me ook leuk hoor als ze met haar werkje thuis komt.
Alleen zal mama het moeilijker hebben om haar achter te laten pffffffff
maar dat komt ook wel goed.
Nu gaat ze echt haar eigen leventje krijgen!

groetjes gytha

ja meis ook jullie kleine meid word groter .hoop dat ze veel plezier op de peuterspeelzaal .en dan valt het voor jou ook minder zwaar

groetjes marielle mama van tanja

Gaat echt snel he.
Maar als ze het naar haar zin heeft is het voor jullie alletwee toch heerlijk.
Lekker even tijd voor je zelf.

Nanik en Lieke gaan dus tegelijk beginnen. We houden elkaar op de hoogte hoe het gaat. Ik denk dat het heel anders zal gaan met die meiden in het begin.

En wat goed dat ze zindelijk is. Ben met nanik ook bezig maar soms gaat het goed als ik haar een paar keer op de wc zet maar als ik het even vergeet dan laat ze het gewoon lopen. Ik was me suf en mijn vloer is nog nooit zo vaak gesopt hahaha.

Ik denk dat ik er even mee ophoud want volgens mij kan ze het gewoon nog niet ophouden.

Doei
Bianca

Gewijzigd door - mamma van Dewi en Nanik op 14 Jul 2009 22:30:03