Peuterspeelzaal

Hoi hoi allemaal

Milan is vorige week voor het eerst naar de psz geweest en leuk dat ie het vond! Ik ben er wel bijgebleven, maar ik had net zo goed weg kunnen gaan, dat had hem ook niet uitgemaakt, hij gaat nu voor 2 dagdelen; een morgen en een middag, maar na de zomervakantie start er een project en gaat hij zelfs voor 3 dagdelen! Is er bij jullie in de buurt ook zo’n project dat jullie weten? Of is deze psz de eninge?

Suus (Faye/19-08-1976)
mammie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).
http://communities.msn.nl/mamshoekje

Hoi Suus,

Goh, nee nog niet eerder van gehoord, ook nog niet in de nieuwsbrief gelezen. Ik zal het eens vragen op het Klokhuis, is van dezelfde instantie he. Ook SWA. En tuuuuuurlijk vond Milan dat leuk!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

bij de ene kan je smorgens terecht de andere smorgens en smiddags.

dylan ging 3 ochtende eerst 2 en daarna 3 ochtenden.maar die vond het niet zo leuk hoor.

maar wel heerlijk als ze het naar hun zin hebben.beter als steeds huilend wegbrengen.

groetjes bianca

Hoi,

Bij ons gingen de mannen destijds twee keer in de week. Wanneer er geen wachtlijst was mocht je eventueel drie keer. Tot drie jaar gingen ze twee ochtenden en vanaf 3 jaar twee middagen.

Nou, leuk dat hij het daar zo goed naar zijn zin had! Dan was hij er vast aan toe…

Groetjes Marielle

Groetjes Marielle