Peuterspeelzaal

Hoi,

Nou we hebben nu toch echt de bevestiging van het feit, dat Veronica toch werkelijk een grote dame is hoor! Peuterspeelzaal heeft een plekje vrij voor d´r en in januari gaat ze dus echt naar “school”. Hoewel ik ontzettend uitkeek naar die dag (precieze datum horen we nog) en Veronica zelf al helemáál er naar uitkijkt, is het toch ook wel slikken hoor… Tjee ze is echt al groot geworden, de tijd dat ze een babietje was is haast niet meer voor de geest te halen. Hoe is het mogelijk zeg! Binnenkort krijgt ze kennismakingsdag. Ze gaat in ieder geval de maandag morgen en donderdag middag er naar toe. Ben benieuwd, ik laat het weten natuurlijk!

groetjesss Monique

M. Versteegh

Ja het gaat veel te hard he zo zijn ze baby n zo moten ze alweer naar de psz.
Ik moet Kevin onderhand maar is aan gaan melden hij is al 18 maanden

Bri waneer gaan we nu is eindelijk aanmelden mutzzz (LOL)Dalijk is er een kei lange wachtlijst

Liefs Francis en Kevin

Oh Spannend Monique,
Toch dan pas realiseer je als ze naar school gaan dat ze al een echt groot meisje is.

Ene Fran en Bri,
jullie moeten inderdaad gaan opschieten met inschrijven hoor.

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

ja mutzzzzzzzz zullen we in januarie eens gaan doen haha

inderdaad spannend hoor naar de pueterspeelzaal ach ze worden al zo groot

Hoi, ja opgeven moet snel hoor! Bij mij zijn ze zelfs beide al opgegeven voor de basisschool… Tis hier niet normaal meer. Bij Veronica was ik zelfs haast te laat en Lucas is precies op tijd. Met 4 maandjes stond hij al ingeschreven. Pffff… Is trouwens een katholieke school, hier in de straat en heeeeel erg leuk. Echt een school waar ik naar toe had gewild! Maar zo denken dus alle papa´s en mama´s hihi. Wees dus op tijd dames!
groetjesss Monique

M. Versteegh