Peuterspeelzaal? wel of niet?

We weten nog niet zo goed of we Joël in moeten laten schrijven voor de peuterspeelzaal of niet. Iedereen om me heen zegt dat het wel nodig is, voornamelijk voor zijn ontwikkeling. Dat snap ik, hij kan met andere kinderen spelen en ze worden voorbereid op de basisschool. Maar om eerlijk te zijn vind ik het veel te gezellig dat hij om me heen keuteld. Ik ga elke dag met hem naar buiten, om te winkelen, naar de speeltuin, ouder en kindgym etc. hij komt wel onder de andere kinderen. Is het egoïstisch van me om hem lekker bij me te houden?

Liefs Patricia

P. Groen

ach met sofie had ik veel haast om haar naar de psz te krijgen,vic ook. en nu met alexander hoefde het nog niet zo van mij, maar het is heerlijk wat ie allemaal toch extra leert.

het kringetje , het delen van spullen, hier thuis is het toch vaak een verwend manneke met twee oudere kinderen in huis. daar leert ie liedjes zingen, samen spelen en delen op zijn 2 jarige nivo. Hij gaat sociaal met sprongen voorruit.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ik vindt de psz geweldig. ze zijn even onder andere kinderen en leren toch best heel wat daar merk ik.
het sociale, knutselen etc erg leuk!

Groetjes Gytha

Mijn dochter pikt heel veel taal op sinds ze naar haar schooltje gaat!