Peuterspeelzaal afscheid

Jaja vandaag afscheid genomen van de peuterspeelzaal, ik had erg hard gekntutseld en dit was het resulataat.

Ook moest ze ons nog versteld doen staan ik weet dat ons meisje erg slim is en wat voor loopt op haar leeftijd maar zelfs hadden ze dit nog niet mee gemaakt op de peuterspeelzaal.

|e vertelde erbij dat het poppetje verdrietig was e at het geen vriendjes had echt super trots ben ik op mijn meisje

Liefs en dikke kus brenda en charissa
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb4m.lilypie.com/heKwp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Gewijzigd door - Tweetyx op 14 Jul 2009 16:50:09

Dus nog een paar weekjes en dan gaat ze echt naar school.

Wat knap van haar dat ze dit in elkaar gezet heeft. Ze heeft in ieder geval de talenten van haar moeder. Want wat jij gemaakt hebt is ook wel erg creactief.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

dank je wel , ja vind het geweldig om te knutselen, maak ook wel een 3d kaarten, en pixel graag. Zelfs kleinen doe ik nog wel eens haha maar dan met fimo klei en wel iets speciaals. Maar ze gaat pas na de vakantie naar school toe dus dat is nog even wachten al vind ik het super hoe ze er op reageert.

Lilypie

Oh wat leuk joh van jullie beide trouwens enne een grote ne kleine crea bea dus.

Groetjes,

Michèle

Wat leuk! En inderdaad, wat knap zeg wat ze heeft gekleid. Die loopt wel iets voor ja…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha ze kijkt inderdaad boos ze wilde niet meer op de foto, mama wil altijd te veel fotos

Lilypie

dat is mama’s eigen denk

Leuk gedaan… vertel hoe heb je het gedaan?? Ben zelf ook wel graag crea bea… en nieuwe ideetjes altijd welkom!

Nou komt de uileg:
eerst lekker kliederen met balonnen en papiermache ik heb dan als laatste gekleurd papier gbruikt dan hoef je ze niet te schilderen. Dan met wol 10 lange draden deze aan elkaar knopen rond de balon dan een knoop, er een stukje tussen laten en dan weer knopen waar het bekertje in past en klaar is kees

Lilypie