Peuterspeelplaats

hallo justin gaat vrijdag voor de 4 keer naar de speelplaats maar nou de eerste paar keer viel het mee geen last hij keek me echt zo aan van wat doe je hier ga weg ik wil lekker spelen.

maar daarna nou moet ik er ook bij zeggen dat hij is in die 2 jaar van zijn leventje wijnig te oppas geweest en me dochter jaimy ijgenlijk konstand zou dat er mee te maken kunnen hebben of niet.

omdat hij nu zo erg huilt als ik weg ga hij raakt helemaal in paniek omdat hij waarschijnelijk denkt dat ik nooit meer terug kom.

zou het even tuweel helpen als ik hem wat vaker te oppas breng dat ik een paar uur weg ga dat hij er ijgenlijk aan went dat ik weer terug kom.

of hebben jullie nog eventuwelen tips voor me. mijn dank is groot.

veel liefs shirley en de kids kisssssssssssssssssssssssss

Hoi Shirley.
Heel herkenbaar,dit verhaal van jou.BIj Niels ging het de eerste kerenook heel goed maar daarna was het een drama.Heel erg huilen,en dan belde ik om een uurtje of half 11 om te vragen hoe het ging en dan huilde hij soms nog.Ik heb toen overlegd met de juffen en die zeiden dat ik hem in ieder geval 10 keer moest brengen.En inderdaad na de tiende keer ging het ineens veel beter.Hij vindt het nu geweldig.
Dus het is nu even moeilijk maar je moet nog even doorzetten.Echt!!!
Groetjes Eljada

oke dank je wel ik zal het proberen maar me hart draait zo 10 keer om zo zielig maar ja ik doe het voor zijn eigen best wil.

maar bedankt veel liefs shirley en de kids kisssssssssssssssssssssss

Ja, klinkt heel bekend maar gaat ook over.
Maak niet te snel de fout om naar de speelplaats te gaan, als je dat eenmaal gedaan hebt, hebben ze het door.
Dat hebben ze bij Lucas expres niet gedaan. Die heeft ook best veel gehuild. Ik had wel een knuffel in zijn tas, daar had hij wel troost aan (hij duimt dus een tutje had niet veel zin).
Lucas is vanaf dat hij een paar maanden oud was bij mijn vriendin geweest (1 dag per week) en toch deed hij moeilijk op de creche.
Ligt gewoon aan het kind. Maar het gaat over.
Heb Lucas vandaag voor het eerst echt leuk achter gelaten op de creche. Hij zwaaide naar me toen ik weg ging met een big smily op zijn gezichtje

Groetjes Mim

dus het maakt ijgenlijk niet uit of justin nou te oppas geweest is of niet,ja kijk ik vroeg het juist omdat jaimy me dochter wel veel te oppas is geweest en die nooit ergens last van heb gehad ijgenlijk.
vandaar,maar als het aan mij licht gaan ik gewoon door met hem tot dat hij het wel leuk vind, ik vind alleen zo raar de eerste paar keer keek hij me zo aan van wat kom je doen ik vermaak me prima hier en nou drama’s dat vond ik zo raar als of er iets gebeurt is of zo meestal krijg een terug klap best gouw lijkt mij maar na de 3 keer dat vind ik een beetje raar.

en nou gaat hij voor de 5 keer heen en nu willen ze al dat hij dus nu voor aan komende vrijdag even kijken hoe het gaat en anders willen ze het weer in feb weer proberen,het lijkt mij juist dat je door moet gaan toch

nou veel liefs shirley en de kids kissssssssssssssssss

Ja, vindt ik ook raar, ze kunnen beter volhouden.
In februari heb je waarschijnlijk hetzelfde probleem. Hier geven ze niet zo snel op. Wel hebben ze dus gevraagd om iets vertrouwds in zijn tasje te doen.
Een tutje of een knuffel en dat hielp wel.
Je hoort het vaker hoor, dat ze na een aantal keer pas problemen krijgen.
Bij Lucas hielp het wel als ik zei dat ik hem later weer op kwam halen.
Meestal zei ik dan, mama gaat poetsen en dan komt ze je straks halen. Dan was het eigenlijk weer goed voor hem.

Succes!

Groetjes Mim

Hoi,

Ik hou op dit moment mijn hart vast wat betreft Stephan hoor.
Hij mag dus 6 januari voor het eerst naar de peuterspeelzaal maar eh…hij heeft nu dus opeens net een periode dat ie zowat hysterisch wordt als ik even weg ga…pffff…
Hij zit om de 1 of andere reden even niet helemaal goed in zijn vel. Beetje wisselende stemmingen enzo.
Hopelijk is het maar tijdelijk!!
Enne…ik heb nu dus begrepen dat het niks zegt als hij het de eerste paar keer wél leuk vind…haha!! Hoopgevend hoor!
Nee, serieus, ik ben gewoon erg nieuwsgierig en heb zoiets van: we zien wel hoe het loopt.
De eerste keer mag ik erbij blijven en daar ben ik wel erg blij mee.

Groetjes, Bianca

nou justin is vandaag met me vriendin mee naar huis gegaan vanaf 9:30 uur en ze kwam hem om 14 uur weer brengen en ze heb helemaal geen problemen met hem gehad.

ik zij al nou ja wat raar dan he dat het op de peuterspeelplaats niet gaat,want haar zoontje zit precies op de zelfde schooltje dus ja dan zou je haast denken dat het toch goed moet gaan.

nou vrijdag moet hij heen weer en dan vertel ik jullie hoe het gegaan is of ik hem dan weer om 9:30 weer op moest halen, duim als jullie blieft met me mee dat het goed gaat.

veel liefs shirley kisssssssssssssss en de kids

Ik weet wel dat Lucas het ook gewoon geprobeerd heeft! Ze zijn niet stom hoor, die koters.
Met 2 jaar was Lucas nog bij mijn vriendin 1 dag per week. Het was iedere week raak. Verschrikkelijk huilen als ik ging. Maar als ik de straat nog maar net uit was draaide hij zich om en ging lief spelen!
En dat was geen uitzondering, dat deed hij iedere keer! Hoezo uitproberen

Groetjes Mim

Hoi Shirley.
Ik vindt het ook heel vreemd van die juffen hoor.Bij Niels zeiden ze juist dat ik door moest zetten!Misschien hebben zij toch het idee dat hij nu nog te jong is.En het is natuurlijk een hele drukke maand he?BDecember.Met Sinterklaas en Kerst.En het is ook al gauw vakantie voor de kinderen.Soms is het beter om nog even te wachten tot alles weer zijn gangetje gaat(dus in februari).Maar ik ben zelf blij dat ik toen toch heb doorgezet,ook al vond ik het zelf ook heel moeilijk.
Groetjes Eljada

ja indd ze zijden ook dat hij er nog niet aan toe is maar als je hem zelf zou zien kwa doen en laten,dan denk je ook nou die peuterspeel plaats dat moet nu toch goed gaan denk.

en ja ik ga liefer met hem door omdat hij moet er toch aan wennen lijkt mij en hij gaat nu nog maar 1 dag in de week wat moet hij dan straks wel niet dan gaat hij 2 keer in de week dan word het toch veel moeilijker of nie.

maar ja ik ga ieder geval even babbaelen daar morgen want hij is de heledag bijna te oppas geweest en hij heb geen kik geven,dus ja licht het dan aan mij of nie.

hij vond het geweldig de oppas meschien kan hij wel niet tegen de drukte dat kan ook natuurlijk.
ik zelf hou er ook niet echt van als het druk is maar dan echt druk.

nou ik merk het morgen wel dan moet hij weer heen.

veel liefs shirley en de kids kissssssssssssssssssss

Hoi Shirley,
Wat vervelend he? Denk je dat is leuk voor zo’n kleintje…wordt het een groot drama…Mijn Robin gaat 5 januari voor het eerst, ik hou net als bianca mijn hart vast…Een vriendin van mij, heeft het zelfde als jij gehad…Zij wilde haar zoontje er af halen, maar ik heb haar dat uit haar hoofd gepraat…Zij zei ook steeds tegen haar zoontje…we gaan straks naar school en als ze dan met de auto erheen reed herkende hij het al en dan was het drama kompleet! Ik heb gezegd…rij elke keer anders en zeg niets…Maar blijf doorzetten…Dat heeft ze gedaan en nu gaat het fantastisch!!! Spreek met jezelf en de juffen een tijd af hoelang je het gaat proberen…Ik heb wel makkelijk praten want ik moet nog…maar goed zo zou ik het doen!!! Lieve groetjes en su6 Daantjuh

Nou goed nieuws hij ging vandaag naar de peuterspeelplaats en het ging fantastie’s goed he.
In het begin nog wel even huilen maar daarna ging het geweldig ze belde me op en ik nam de telefoon op ja ik zeg kom hem halen nee hoor zegt ze ik wou even zeggen dat het goed ging nou ik was zo blij dat het goed ging.

toppie he o ik ben zo blij.
Maar moeten even kijken weer hoe het volgendeweek gaat ik hoop dat het nu goed blijft gaan ik vind het zo leuk als hij lekker ze enagie kwijt kan heerlijk.

veel liefs shirley en de kids kissssssssssss

Heee, wat goed zeg!
Fijn hoor, dat je hem nu niet hoefde op te halen!
En leuk dat ze even bellen om te zeggen dat het goed gaat!

Groetjes, Bianca

ja geweldig he.
hopen dat het de volgende vrijdag ook weer goed gaat I hoop zo.

veel liefs shirley en de kids kisssssssssssssssssssss