@%%#@^& peuterpubertijd!

Hoi Allemaal…

AAAHHHH ik wordt echt helemaal gek van ons mannetje de laatste tijd.
Meneer is heftig aan het puberen zeg.
Zegt bij alles wat je zegt het tegenovergestelde en voordurend boos en stijfkoppig wil niet meer gaan slapen s’avond…pppfff erg VERMOEIEND !!

Weet iemand hoelang dit gedrag kan duren en wat ik eraan kan doen dat het misschiens wat makkelijker verloop allemaal?? alle tips zijn welkom want ik zit er even doorheen…

Groetjes Sylvia

Hoi Sylvia,

Geen ervaring (nog gelukkig ) maar wilde je wel even een hart onder de riem steken want dat is niet makkelijk zeker nu je zwanger bent.
Dus even een digitale knuffel!
groet,
Wendy

Hier nog 1 hoor. Hier helpt consequent zijn en de teugels heel strak trekken. Als de pp fase weer voorbij is kunnen ze ietsjes losser, maar niet te natuurlijk En genieten van de kleine dingen die wel leuk zijn en goed gaan anders hou je het niet vol.

Groetjes,

Michèle

Ja hoor, hier nog een!

Gelukkig is het nu wel wat minder, maar wat een tijd hebben we gehad zeg…
Hier helpt negeren heel goed, daar kan hij helemaal niet tegen.
En wij hebben geleerd tot 100 te tellen, is ook wel erg handig als hij weer staat te brullen.

Blijf onthouden dat het een fase is en wat Michele al zegt, geniet van de leuke momenten!

Lilypie First Birthday tickers

hoi allemaal…

bedankt allemaal !! vind het super lief van jullie…

maar wat jullie ook zeggen het is maar een fase ( gelukkig ) dat blijf ik ook maar steeds denken als ik tot 100 ben aan tellen en michael aan brullen is haha want anders hou ik het niet vol met mijn zwangerschap-hormonen
maar vind het wel fijn dat ik het toch niet verkeerd aanpak want soms voel ik me echt een slechte moeder als michael maar blijf brullen enz…
nogmaal bedankt !!

Groetjes Sylvia

Oh meid geloof me ze hebben een radartje dat feiloos aanvoelt hoe jij je voelt en das het moment dat ze toeslaan. Het zijn net buitenaardse wezentjes met een eigen technologie

Nee zonder dollen als mijn suikers niet goed zijn en ik me niet lekker voel dan is Morgan het ergst zeg maar. Het is een wisselwerking dan. Probeer dan inderdaad te negeren en rustig te blijven. Hoe harder jij er op in gaat hoe meer zuurstof je het vuurtje als het waren geeft.

Groetjes,

Michèle

Hier nog 1… Hier moeten we ook de 'teugels’strak houden, dan is het vol te houden. En idd genieten van de dagen/momenten dat het wel gezellig is!

Succes!!

Groetjes , Aline

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

ow hou op schij uit, pippy heb ik gisteren 18 keer terug moeten zetten in de hoek, voordat ze bleef staan ! …zucht…maar ik ben vastbesloten een langere adem te hebben dat die peuter ! ze had het buurmeisje geduwd en da mag natuurlijk nie !

maar hier ook, alles het omgekeerde doen… eigen wil… vooral alles zelf willen doen, wat uren duurt, en soms vind ik dat prima, maar moest ff wat dingen doen he …je kent dat wel, nou nou me trommelvliezen trommelen er nu nog van !

maar ja die hoek werkt wel goed, soms loopt ze er zelf al heen, en gaat ze zielig kijken, en soms moet ik haar 18 keer terugzetten…
ik denk altijd maar, dit is de minipubertijd,wacht maar tot ze 14 of 16 is dan kom je met in de hoek zetten nie ver meer !
maar voor jou , zwanger ist nog meer uitputtingsslag ken me dr iets bij voorstellen, houdt moed !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Wederom herkenbaar! bij rico komt dit grotendeels omdat hij het voortaan vertikt s’middags te slapen.
tegen 2 uur ben ik het dus ook spuug zat en kun je me opvegen.
gevolg: Rico nog meer zeuren en mama chagerijnig.
we slepen de dag dus daarna door. na het avond eten is hij weer een beetje te hendelen. zucht… ach deze rot dagen duren vaak maar even en dan is het weer gezellig in huis

hoi allemaal,

nou hoe ik hier allemaal kan lezen ben ik niet de enigste met een puber-peuter haha
sterke allemaal !!! gelukkig is het maar een fase he en daar komen we toch ook wel door… maar moet zeggen dat michael vandaag echt lief is geweest met beetje stijfkoppigheid maar als dat alles is dus ben vandaag echt beetje op adem gekomen…

Groetjes Sylvia